اخبار فناوری IT

سامانه گردآوری آمار و تحلیل اطلاعات همتا راه اندازی شد/ ارائه تحلیل های علمی برای کاهش و هدفمندکردن هزینه ها

سامانه گردآوری آمار و تحلیل اطلاعات همتا راه اندازی شد/ ارائه تحلیل های علمی برای کاهش و هدفمندکردن هزینه ها

در شهرداری ارومیه؛

نویسنده: مرتضی خوشبخت/شنبه, 11 شهریور,1402/دسته ها: اخبار, شهریور

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با تلاش کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه سامانه گردآوری آمار و تحلیل اطلاعات همتا راه اندازی و به معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی ارایه شد.

هدف این سامانه جمع آوری آمار بوده و ابزاری است که بر روی سرور شهرداری ارومیه نصب و تمامی واحدهای تابعه شهرداری در آن تعریف شده اند و برای هر سازمان مجوز و حساب کاربری صادر شده است.

واحدهای تابعه می توانند در فرم های آماری ارائه شده، اطلاعات لازمه را به سامانه جهت ثبت ارسال و  در هر لحظه ای که خواستند از این بانک اطلاعاتی می توانند گزارش گیری کنند.

این سامانه که در مرکز داده شهرداری ارومیه راه اندازی شده، کمک شایانی به یکپارچه سازی دیتای آماری، تحویل داده و ارائه داشبوردهای بروز و کامل در حوزه های مختلف مدیریت شهری به مدیران ارشد و شهردار محترم ارائه خواهد کرد. 

همچنین سامانه مذکور در تصمیم گیری صحیح مدیران و کاهش و یا هدفمند کردن هزینه ها، تحلیل های علمی و آماری انجام می دهد.

میزان نیل به اهداف تعیین شده و یا انحراف از اهداف و قیاس تحلیلی و آماری با سالهای گذشته و سنجش میزان رشد در پروژه های عمرانی و یا میزان درآمد در شهرداری از جمله مزایای دیگر سامانه گردآوری آمار و تحلیل اطلاعات همتا است.

تعداد نمایش ها (504)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان