اخبار فناوری IT

فروش اینترنتی بلیت بازی های خانگی تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر 1401

فروش اینترنتی بلیت بازی های خانگی تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر 1401

نویسنده: مرتضی خوشبخت/شنبه, 23 مهر,1401/دسته ها: اخبار, مهر

رتبه بندی این مطلب:
3/5

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال 1401 حضور داشته و در ورزشگاه شش هزارنفری غدیر میزبان تیم های حاضر در لیگ و بازی های خانگی خواهد بود.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای رفاه حال شهروندان طرفدار والیبال و همچنین سیستمی کردن امور و برای جلوگیری از مسائل متفرقه قابل وقوع در پروسه فروش بلیت و ورود هواداران به ورزشگاه و ایجاد نظم و انضباط در این راستا، سامانه فروش آنلاین بلیت را تدارک دیده است.

از این رو شهروندان و طرفداران والیبال می توانند بلیت بازی های خانگی شهرداری ارومیه را به صورت اینترنتی و از طریق سایت Ticket.urmia.ir خرید کنند.

همچنین در ورودی های سالن شش هزارنفری غدیر نیز کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه جهت کنترل بلیت های الکترونیکی صادره و تطابق آن با اسناد هویتی افراد از جمله کارت ملی و شناسنامه اقدام می کنند.

شایان ذکر است، هدف از فروش اینترنتی کنترل و نظارت بر پروسه فروش بلیت،نظارت بر حضور تماشاگران، حفظ رضایتمندی و رفاه حال شهروندان و والیبال دوستان است و تداوم خواهد داشت.

در رابطه با شرایط خرید الکترونیکی نیز قابل ذکر است، خرید بلیت از طریق ثبت کد ملی و تاریخ تولد انجام می شود، هیچ گونه بلیط کاغذی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت، ورود به ورزشگاه صرفا با ارائه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه شامل کدملی امکان پذیر خواهد بود و بلیت فروشی فقط برای آقایان  و افراد 12 سال تمام و بزرگتر امکان پذیر خواهد بود.

تعداد نمایش ها (1322)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان