به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با توجه به ضرورت حفظ اسناد اداری در حوزه پرسنلی و همچنین حفاظت این اسناد از آسیب ها و حوادث احتمالی مختلف، ایجاد آرشیو الکترونیکی بایگانی پرونده های پرسنلی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در دستور کار قرار گرفت.
در این راستا با همکاری نزدیک اداره سرمایه انسانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه این پروژه شروع شد و سپس آمار پرونده های موجود در بایگانی کل با صورت جلسه تقدیم منابع انسانی سازمان ها شده و طبق شیوه نامه بر اساس چینش فیزیکی پرونده ها، این اسناد آرشیو الکترونیکی می شوند.
همچنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات پیش از این، اقدام به تولید نرم افزار، تدوین شیوه نامه و ارائه و آموزش آن کرده است و کارشناسان سازمان فاوا ضمن حضور در سازمان مدیریت پسماند در راستای شروع کار اقدام به آموزش اسکن برخی اسناد و مدارک موجود در این سازمان کردند تا در قالب سامانه ای این مدارک و اسناد حفظ و ذخیره شده و قابلیت دسترسی آسان را داشته باشند.