آخرین اخبار

آمادگی شهرداری برای توسعه همکاری ها با مخابرات در زمینه فیبرنوری

آمادگی شهرداری برای توسعه همکاری ها با مخابرات در زمینه فیبرنوری

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 21 آذر,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری آماده همکاری با مخابرات به ویژه در حوزه فیبرنوری جهت خدمت به مردم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در صحن علنی شورای اسلامی شهر ضمن تبریک انتخاب رسول اصغرزاده عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  به عنوان ریاست شورای اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: از دستاورد های مهم  و مبارک شورای ششم شهر ارومیه  این بوده که رئیس  شورای شهرستان و استان  از بین اعضای  حاضر این دوره انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه اولین بار در طول تاریخ این اتفاق افتاده که هم رئیس شهرستان و هم استان از ارومیه باشد که بسیار به نفع شهرمان خواهد بود، افزود: مصوبات شورای استان در همین صحن می تواند مورد بررسی قرار بگیرد و پتانسیل بسیاری برای ارومیه دارد و از این به بعد شورای شهر شلوغ ترین شورا خواهد بود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در حضور مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی و با اشاره به مشکل آنتن دهی در سطح شهر گفت: در نقاط شهری برخی نقاط کور وجود دارد که هیچ یک ار خطوط مخابراتی در آنجا خط نمی دهد.

خلیل پور بر توسعه همکاری ها با شرکت مخابرات استان تأکید کرد و ادامه داد: در این راستا تفاهم نامه ای برقرار شود تا برای هر دو طرف سودمند باشند.

وی تصریح کرد: مخابرات پیش رو در خدمات دهی است و انتظار داریم استان ما برای 5G پایلوت کشوری انتخاب شود چرا که اینترنت پرسرعت به عنوان یکی از الزامات زندگی روزمره شده است.

خلیل پور با انتقاد از قطع و وصل زیاد اینترنت گفت: شهرداری آماده همکاری با مخابرات به ویژه در حوزه فیبرنوری جهت خدمت به مردم است.


وی با انتقاد از نحوه استفاده از خودروهای استیجاری شهرداری تصریح کرد: برخی خودروهای استیجاری در اثر عدم نظارت و سواستفاده به خودروی اختصاصی و سرویس برخی افراد تبدیل شده ، در صورتی که این امر غیرقانونی است.

خلیل پور یادآور شد: رانندگان استیجاری کارمند شهرداری نیستند بلکه مستأجر شهرداری هستند.

وی با توجه به انسداد حساب های شهرداری و معضلات عدیده این موضوع بر روند مدیریت شهر عنوان کرد: موضوع مسدود شدن حساب های حقوقی شهرداری را با مدیرکل دادگستری مطرح کرده و خواستار مساعدت در این راستا شده ام.

خلیل پور با بیان اینکه با این وضعیت درآمدها امکان مدیریت شهر وجود نخواهد داشت، ادامه داد: فروش زمین برای بدهی ها تا یک حدی امکانپذیر است و چقدر باید برای تسویه بدهی ها به فروش برسانیم؟!

وی بر وصول تمامی مطالبات شهرداری تأکید کرد و افزود: شهرداری از تمامی ابزارهای قانونی برای وصول مطالباتش استفاده کند و در این راستا همه اعضای شورای شهر اصرار دارند که حق و حقوق شهرداری باید وصول شود.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه با روند فعلی شهرداری زمین های بسیاری را از دست خواهد داد، خاطرنشان کرد: بخش حقوقی شهرداری ارومیه ضعیف عمل می کند.

تعداد نمایش ها (519)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان