آخرین اخبار

ارومیه به سیستم آبیاری هوشمند شهری مجهز می شود/ ضرورت توجه به هوشمندسازی در حوزه فضای سبز و زیباسازی/سیستمی کردن تمامی امور و یکپارچه سازی سیستم های مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد

ارومیه به سیستم آبیاری هوشمند شهری مجهز می شود/ ضرورت توجه به هوشمندسازی در حوزه فضای سبز و زیباسازی/سیستمی کردن تمامی امور و یکپارچه سازی سیستم های مدیریت شهری در دستور کار قرار دارد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 25 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه،  یاسر اسدپور در جلسه تعامل و هم اندیشی با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه که با هدف بررسی راهکارهای لازم برای اجرایی کردن سیستم جامع  زیباسازی و فضای سبز و دموی این نرم افزار برگزار شد، اظهار کرد: هوشمندسازی در حوزه فضای سبز به طور ویژه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در این راستا افزود: مدیریت آنلاین پیمانکاران فضای سبز و فعالیت های عملیاتی از جمله مواردی است که در سیستم جامع زیباسازی و فضای سبز در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: سیستم آبیاری هوشمند شهری و سیستم مدیریت نهالستان ها از جمله دیگر اقدامات مهم حوزه فضای سبز شهری است.

اسدپور در حوزه زیباسازی نیز تصریح کرد: سیستم تعمیر و نگهداری تجهیزات و اماکن، مدیریت عوارض تابلوهای شهری و مدیریت بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله موارد مهمی است که دز حوزه زیباسازی پیگیری می شود.

وی تأکید کرد: در خصوص بروزرسانی داشبورد اطلاعاتی سازمان سیما، منظر و فضای سبز توسط سازمان فاوا در راستای بهینه سازی عملکرد با تحلیل وضعیت موجود اقداماتی در دست انجام است.

اسدپور یادآور شد: در راستای تأکیدات شهردار محترم ارومیه در خصوص سیستمی کردن امور، یکپارچه سازی سیستم های مدیریت شهری و حذف کنترل دستی کارشناسان و مهندسان سازمان فاوا تمامی تلاش خود را بکار بسته اند و نتیجه مثبت اقدامات آنها را به زودی شاهد خواهیم بود.

تعداد نمایش ها (566)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان