آخرین اخبار

از زوج های جوان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در هفته ازدواج تقدیر به عمل آمد

از زوج های جوان سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه در هفته ازدواج تقدیر به عمل آمد

نویسنده: روابط عمومی/یکشنبه, 20 مرداد,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا به مناسبت فرارسیدن سالروز پیوند آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) جشن ازدواج برای زوج های جوان سازمان با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، دبیر و اعضای شورای اقامه نماز برگزار گردید
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی; دبیر شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه در این مراسم گفت: دین مبین اسلام به عنوان کامل ترین دین که برای تمام زوایای زندگی انسان ها برنامه دارد،بر مسئله ازدواج تاکید فراوان کرده است.
وی در ادامه بر تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: امروز متاسفانه مصارف بالا به عنوان مانعی بزرگ بر سر راه ازدواج جوانان ما مطرح می باشد ولی بحمدلله بنده از سازمان فناوری شهرداری رضایت کامل داشته و در عمل به برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر همواره پیشرو بوده اند.
صادق حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار نیز ضمن تبریک و آرزوی سلامتی به زوج های جوان سازمان فاوا اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین جشن هایی ترویج ازدواج آسان، تبلیغ و ترویج سنت حسنه ازدواج است.
وی همچنین از مدیرعامل سازمان فاوا به جهت ارج نهادن به مسائل مذهبی و فرهنگی و برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی تقدیر و تشکر کرد.

تعداد نمایش ها (1149)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان