آخرین اخبار

اقدامات شهرداری ارومیه در حوزه شهر هوشمند شایسته تقدیر است/ شفافیت در امور و رفاه برای مردم با تقویت حوزه فناوری اطلاعات

اقدامات شهرداری ارومیه در حوزه شهر هوشمند شایسته تقدیر است/ شفافیت در امور و رفاه برای مردم با تقویت حوزه فناوری اطلاعات

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی:

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 19 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

📌به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ قاسم جلیلی نژاد در آیین رونمایی از سامانه شهروند سپاری در منطقه یک شهری بیان کرد:  شهرداری ارومیه زیرساخت های لازم برای تحقق شهر هوشمند را اجرا کرده است که انجام این اقدامات قابل تقدیر است.

وی با بیان این که در سطح جهان امورات در تمامی حوزه ها به سمت فناوری اطلاعات حرکت می کند، اظهار کرد:  هر چقدر در حوزه فناوری اطلاعات هزینه شود خوب است چرا که هزینه نیست بلکه بهره وری است .

جلیلی نژاد عنوان کرد:   ارایه خدمات به صورت غیر حضوری و الکترونیک به مردم،   کاهش فساد اداری را منجر می شود.

وی با بیان اینکه کرونا منجر به تسریع بسیاری از خدمات در حوزه IT  شده است، ادامه داد:  اکنون مقولاتی چون دورکاری و آموزش های مجازی  در سایه زیر ساخت های ارتباطی بدون بروز هیچ گونه مشکلی انجام می شود.

جلیلی نژاد اظهار کرد:  تلاش ها بر آن معطوف است که خدمات بصورت الکترونیک انجام شود اگر چه در تحقق این مهم مقاومت شده و اذعان می کنند که اجرای این گونه خدمات منجر به بیکاری می شود در حالی که حرکت به سمت الکترونیکی شدن، اشتغال پایدار را رقم می زند.

وی در ادامه گفت:  در حال حاضر روستاهای استان آذربایجان غربی با وجود مشکلات در حوزه تجهیزات ارتباطی به ویژه تحریم های حاکم به زیرساخت ها و تجهیزات ارتباطی مجهز شده اند و اکنون در روستاها بیش از  80 درصد از اینترنت پرسرعت برخوردار است.

جلیلی نژاد افزود:  توسعه زیر ساخت های ارتباطی در آذربایجان غربی فراهم شده و در حال حاضر مصرف دیتای در استان به  3 برابر رسیده است .

وی گفت:  تلاش بر این است که حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تقویت شود تا شفافیت و رفاه برای شهروندان رقم خورد .

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با بیان اینکه در کنار مدیریت شهری ارومیه هستیم، اظهار کرد:  شهرداری ارومیه زیرساخت های لازم برای تحقق شهر هوشمند را اجرا کرده است که انجام این اقدامات قابل تقدیر است.

وی با اشاره به پروژه فیبرنوری شهرداری ارومیه، خاطر نشان کرد:  از ظرفیت فیبر نوری شهرداری در توسعه شهرهوشمند، خدمات الکترونیک و به ویژه تجاری سازی و کسب درآمد استفاده می شود .

تعداد نمایش ها (789)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان