آخرین اخبار

اهداف، اقدامات و برنامه های معاونت هوشمندسازی فاوا شهرداری مشهد بررسی شد

اهداف، اقدامات و برنامه های معاونت هوشمندسازی فاوا شهرداری مشهد بررسی شد

در سومین روز از ماموریت نمایندگان شهرداری ارومیه؛

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 17 شهریور,1401/دسته ها: اخبار, شهریور

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، در تداوم سفر کاری نمایندگان شهرداری ارومیه به شهر مشهد و برگزاری جلسات تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، جلسه ای با معاونت هوشمندسازی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد برگزار شد.

در این نشست موضوعات متنوعی همچون روند فرآیندها، شرح کار، اقدامات در دست انجام و اهداف آینده در حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

ساختار معاونت هوشمندسازی یکی دیگر از موضوعاتی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزارهای موجود و ارائه خدمات به شهروندان، حوزه فناوری های نوین و پیش بینی های لازم در این راستا و همچنین تشکیل کارگروهی با این محوریت از جمله دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

هوشمندسازی پروژه های مختلف و همچنین فرآیندهای ماده صد، ایجاد پارک هوشمند، الزامات و پیوست های فنی قراردادها در راستای استانداردسازی آنها و اصلاح فرآیندها در حوزه های مختلف نیز جز موضوعات محوری این نشست تخصصی بودند.

شایان ذکر است نمایندگان شهرداری ارومیه با هدف ارتقاء توانمندی های خود و اشتراک تجربیات و اطلاع از آخرین دستاوردهای حوزه فاوا شهرداری مشهد طی حضور در محل این سازمان سلسله نشست های تخصصی با واحدهای مختلف آن برنامه ریزی و اجرایی می کنند که امروز سومین روز حضور آنها به همین منظور بود.

تعداد نمایش ها (926)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان