آخرین اخبار

ایجاد سیستم هوشمند و ارتباطی مناسب در تمامی واحدهای شهرداری در جهت شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری و تسریع در دریافت مطالبات

ایجاد سیستم هوشمند و ارتباطی مناسب در تمامی واحدهای شهرداری در جهت شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری و تسریع در دریافت مطالبات

نویسنده: Anonym/چهارشنبه, 31 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات: سی و نهمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با اهداف: تسری بخشی به خدمات الکترونیک شهروندی، افزایش سطح سلامت اداری و تسریع دریافت مطالبات شهرداری، با حضور آقایان: حسین پناهی رئیس کمیسیون نظارت، اعضای اصلی و ناظر کمیسیون، تیزکارد معاون اداری و مالی شهرداری، دوستی معاون برنامه‌ریزی، اسدپور مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات، جعفری مسئول واحد امور شوراها و نماینده شرکت صفا رایانه در سالن جلسات شورا برگزار شد.

ریاست جلسه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، خیر مقدم و تبریک روز عرفه، عید قربان، یادروز شاعر گرانقدر آذربایجان استاد شهریار و روز شعر و ادب فارسی و فرارسیدن سالروز ولادت امام هادی (ع) و عید بزرگ غدیرخم، از زحمات معاونین شهردار و مدیرعامل سازمان فناوری جهت  تکمیل نرم افزار جامع رصد آنلاین اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه تشکر کرده و  بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های تهیه و تدوین نرم افزار جامع  یکپارچه‌سازی عوارض شهرداری و همچنین ایجاد زیرساخت ارتباطی در تمامی واحدهای شهرداری در جهت شفاف سازی و ارتقاء سلامت اداری و ارتباط مجموعه مدیریت شهری با شهروندان و سایر مجموعه های مرتبط از جمله نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی تاکید کرد.

در ادامه جلسه مهندس دوستی با اشاره به تلاش 8 ساله در رصد نرم‌افزار های شهرسازی فعال در کلانشهرهای کشور عنوان کرد: نرم افزار شهرسازی مورد استفاده در شهرداری ارومیه جزء 4 سامانه برتر شهرسازی کشور است.

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری شهرداری نیز ضمن تبریک و گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی، حرکت به سوی یکپارچه‌سازی نرم‌افزاری در مجموعه شهرداری را یکی از راهکارهای اصولی برای تحقق آرمان‌های شهر و شهروند الکترونیک دانست و افزود: نرم‌افزار شهرسازی موجود انعطاف‌پذیری خوبی داشته و جزء بهترین نرم‌افزارهای زمان خود و حال حاضر است.

اسدپور به لزوم آموزش تکمیلی کارمندان پیشکسوت شهرداری جهت استفاده بهینه از اتوماسیون اداری تاکید کرده و دلیل تعلل برخی از مراسلات را کم‌کاری های سهوی و عدم آشنایی کارکنان دبیرخانه ای برخی ادارات اعلام کرد.

وی با اشاره به فعال بودن 12 زیرسیستم موجود در سایت شهرداری گفت: با درنظر گرفتن نظر مساعد شورا، مطالعات افزایش این خدمات به 32 ساب سیستم در حال بررسی است که در آینده به مرحله اجرا و بهره‌برداری خواهد رسید.

یاسر اسدپور در ادامه از راه‌اندازی قریب‌الوقوع "سامانه جامع حفاری" با هدف نظام‌بخشی به حفاری شرکت‌های خدمات‌رسان و جلوگیری از تخریب زیرساخت‌های جدیدالاحداث شهری خبر داد.

این مقام مسئول یکی از مزایای این سامانه را مدیریت زمان در انتقال ترافیک از معابر انسداد شده در حین عملیات عمرانی و حفاری را اعلام کرد.

در پایان جلسه مقرر شد : مطالعات و اقدامات لازمه جهت الکترونیکی شدن استعلامات کتبی شهرداری از ادارات و دفاتر اسناد رسمی توسط سازمان فناوری انجام، و در جلسات آتی در شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


تعداد نمایش ها (2212)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان