آخرین اخبار

با کمبود نیروی تخصصی در فاوا روبرو هستیم/ اضافه شدن ماهانه دو خدمت جدید به سامانه MYURMIA / با هدف تداوم فعالیت نیروهای متخصص نظام انگیزشی مدنظر قرار گیرد/ اتصال نرم افزار حضور غیاب به نرم افزار دستمز

با کمبود نیروی تخصصی در فاوا روبرو هستیم/ اضافه شدن ماهانه دو خدمت جدید به سامانه MYURMIA / با هدف تداوم فعالیت نیروهای متخصص نظام انگیزشی مدنظر قرار گیرد/ اتصال نرم افزار حضور غیاب به نرم افزار دستمز

رییس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه:

نویسنده: مرتضی خوشبخت/ﺳﻪشنبه, 20 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در جلسه بررسی بودجه 1402 سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت:  انگیزه ای که برای تداوم فعالیت داریم در کنار اعتمادی به بنده شده این موضوع می باشد که بعد از سال ها به یک ساختار سازمانی رسیده ایم و می توانیم خدماتی در شأن شهروندان ارائه دهیم.
وی با بیان انتظارات خود و تشکر از حمایت های اعضا شورای شهر و شهردار ارومیه افزود: باید در حوزه های نیروی انسانی، لجستیک و مالی حمایت لازم انجام گیرد و سپس خواسته هایی را به معنای واقعی از سازمان بخواهند اما هم اکنون با کمبود نیروی تخصصی در فاوا روبرو هستیم و تحت فشار داریم کار می کنیم.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه اظهار کرد: زحمات همکاران فاوا در برخی مواقع نادیده گرفته می شود چرا که شبانه روز با تمامی وجود زحمت می کشند و خواهشمندیم  بحث نظام انگیزشی در چهارچوب پرسنلی دیده شود تا همکاران انگیزه لازم برای تداوم فعالیت در شرایط سخت کنونی را از دست ندهند چرا که با یکسری مشکلات و حساسیت هایی در حوزه فعالیت سازمان فاوا همیشه روبرو بوده ایم و از این رو است که سایر شهرداری ها حق فنی و آی تی به پرسنل این حوزه پرداخت می کنند.
اسدپور تصریح کرد: برای کار کردن در فاوا با وجود استرس های گوناگون و بخشنامه های روزانه ای که در حوزه امنیت دیتا، شبکه و سایبری صادر می شود، نیرو و انگیزه لازم نیاز است و باید تفاوت  این نیروها در اعطای موضوعاتی همچون حق فنی و سختی کار مشخص شود.
وی یادآور شد: سال آینده به خواسته های مدیریت شهری در حوزه نرم افزار رسیده و به مطالبات موجود پاسخ خواهیم داد و گامهایی را نیز برداشته ایم و در این راستا MYURMIA در کافه بازار در دسترس عموم قرار گرفته و ماهانه یک تا دو خدمت جدید به آن اضافه می شود.
اسدپور تأکید کرد: در حوزه سیاست های یکپارچه سازی گام های خوبی برداشته شده و نرم افزار پرسنلی به سامانه آموزشی جام متصل شده است و نرم افزار حضور غیاب نیز طی این هفته به نرم افزار حقوق و دستمزد متصل می شود و مباحث فنی طی شده است.
وی با بیان اینکه با تأکید شهردار محترم و پیگیری امور حقوقی نرم افزار حقوقی به نرم افزار اتوماسیون اداری طی روزهای آینده وصل می شود و بخش اعظمی از امور با توان داخلی سازمان انجام می گیرد، افزود:  گامهای بسیار مثبتی در راستای هارمونی یکپارچه سازی برداشته شده است و علت این موضوع هم حمایت و مطالبه شهردار محترم و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی است.
اسدپور با اشاره به بلیت فروشی والیبال به صورت الکترونیکی و بیان اینکه باشگاه شهرداری یکی از معدود باشگاه های لیگ برتر والیبال است که مبادرت به این کار کرده و رضایت هواداران را نیز سبب شده است، عنوان کرد: شفاف سازی در شهرداری یکی از مطالبات اساسی شهردار محترم از سازمان فاوا و حذف کاغذ در مدیریت شهری نیز خواسته معاونت برنامه ریزی است.
وی افزود: اولین شهری در سطح کشور هستیم که استعلامات حوزه میراث فرهنگی به صورت الکترونیکی در منطقه چهار انجام و زمان پاسخگویی به استعلامات این حوزه از دو هفته به ۴۸ ساعات کاهش یافته و همچنین استعلامات حوزه پسماند نیز علاوه بر استعلامات شهرسازی در  مناطق انجام می شود.
اسدپور با اشاره به مکانیزه کردن کامل فرآیندهای ماده صد اظهار کرد: علیرغم اقدامات گسترده ای که انجام داده ایم، در اطلاع رسانی عملکردمان ضعیف هستیم.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: مجوز دکل های مخابراتی، فیبرنوری و تولید نرم افزارها جز منابع درآمدی پایدار شهرداری در حوزه فناوری اطلاعات است گرچه در فروش نرم افزار دچار محدودیت هایی هستیم و باید از طریق شرکت ها انجام گیرد.

تعداد نمایش ها (399)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان