آخرین اخبار

برگزاری اولین رویداد استارتاپی تم استارت در آذربایجان با مشارکت شهرداری ارومیه

برگزاری اولین رویداد استارتاپی تم استارت در آذربایجان با مشارکت شهرداری ارومیه

نویسنده: مرتضی خوشبخت/پنجشنبه, 19 آبان,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، اولین رویداد استارتاپی تم ستارت در آذربایجان با مشارکت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و توسط مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی برگزار می شود.

این رویداد با محوریت تولید محتوا و در ۷ آذر ۱۴۰۱برگزار خواهد شد و موضوعات پیشنهادی همچون تولید محتوای تبلیغات دیجیتال، تولید محتوای متنی، تولید محتوای تصویری، تولید محتوای صوتی، تولید موشن گرافیک و تصویر، تولید محتوای خلاقانه، ایده های نو در آموزش مجازی، صنایع دیداری و شنیداری (انیمیشن و ...) مورد توجه خواهد بود.

فرصت ها و امتیازاتی که برای شرکت کنندگان در این رویداد در نظر گرفته شده شامل امکان استفاده از وام کم بهره برای تیم های برتر، استقرار تیم های برتر در مرکز نواوری مرکز آموزشی و شتابدهنده و حمایت مالی سرمایه گذاران فعال در حوزه تولید محتوا است.

آخرین مهلت ثبت ایده تاریخ دوم آذرماه ۱۴۰۱/۰۹/۰۲ بوده و داوطلبان می توانند از طریق لینک ثبت ایده: wauast.ir/startup/tarh1.php و لینک برگزاری: vc.waim.ir/temstar در این خصوص اقدام کنند.

شایان ذکر است آدرس دبیرخانه خیابان عمار،خیابان حج، خیابان مدیریت صنعتی،مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی بوده داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در صورت داشتن سوال با شماره های  ۰۴۴۳۳۴۶۶۱۵۰ و  ۰۹۱۴۶۳۸۵۰۵۶ در تماس باشند.

تعداد نمایش ها (678)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان