آخرین اخبار

برگزاری دوره های آموزشی server + و  A+و معرفی نفرات برتر

برگزاری دوره های آموزشی server + و A+و معرفی نفرات برتر

پس از برگزاری دوره آموزشی چهل ساعته server + و A+، روز چهارشنبه هفتم مهرماه، آزمون این دوره نیز در مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نویسنده: روابط عمومی/شنبه, 10 مهر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
پس از برگزاری دوره آموزشی چهل ساعته server + و  A+، روز چهارشنبه هفتم مهرماه، آزمون این دوره نیز در مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری ارومیه برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات: این آزمون که با شرکت سی نفر از کارکنان حوزه فناوری مناطق، سازمان‌ها و ادارات شهرداری ارومیه برگزار شد، به ترتیب آقایان: محمد آژند (از سازمان فاوا)، علی جوانی (سازمان فاوا)، احدعباس‌زاده (معاونت شهرسازی)، خانم ندا سلطانی (از منطقه چهار) و آقای مرتضی نوری (معاونت عمرانی) نمرات برتر را كسب نمودند. مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه، حضور منظم در این دوره یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت علمی کارکنان می‌شود، تصریح کرد:  خانم ندا سلطانی به عنوان منظم‌ترین فرد از بین شرکت کنندگان انتخاب شدند. 

در پایان از زحمات برگزار کنندگان این دوره و آزمون، آقاي قربانی فر رئیس مرکز آموزش ضمن خدمت شهرداری  و همكاران ايشان متقدیر و تشکر به عمل آمد.

تعداد نمایش ها (2304)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان