آخرین اخبار

برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرهای کشور

برگزاری شانزدهمین نشست تخصصی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرهای کشور

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 18 اسفند,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه،  شانزدهمین نشست تخصصی کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شهرداری های کلانشهرهای کشور با حضور یاسر اسدپور رییس کمیسیون و دبیران کمیته های این کمیسیون برگزار شد.

در این نشست مباحثی تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات از سوی ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرهای کشور مطرح شد که اشاره ای به آنها می شود.

از جمله اهداف مهم شهرداری ها  ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب شهروندی و حرکت در مسیر تحقق شهر هوشمند است و بدیهی است که در این مسیر فناوری اطلاعات نقشی کلیدی و سازنده دارد.

در این نشست مدیر عامل فاوای شیراز در خصوص سامانه گردشگری این شهر و آمادگی برای میزبانی مهمانان نوروزی توضیحاتی ارایه کردند و همچنین دبیر کمیسیون از روند انتخاب ریاست و دبیران کمیته های تخصصی کمیسیون فناوری اطلاعات کلانشهرها گزارش کاملی ارایه کردند و همچنین برنامه جلسات سال ۱۴۰۱ تعیین و تدوین شد.

همچنین موضوعات و مباحث  جلسات مطرح شده در سال ۱۴۰۰ بررسی و جمع بندی شد و در خصوص ایجاد پایگاه مدیریت دانش مشترک  در راستای استفاده از تجربیات و اشتراک اطلاعات توافق شد.

تعداد نمایش ها (637)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان