آخرین اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی و تبادل نظر با اداره کل فناوری اطلاعات استان در راستای  توسعه کسب و کارهای نوین بر بستر فیبر نوری

برگزاری نشست هم اندیشی و تبادل نظر با اداره کل فناوری اطلاعات استان در راستای توسعه کسب و کارهای نوین بر بستر فیبر نوری

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 20 آبان,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، نشست هم اندیشی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه  با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی در خصوص توسعه کسب و کارهای نوین بر بستر فیبر نوری شهرداری برگزار شد.

 طی این نشست در راستای توسعه شهر هوشمند و کسب و کارهای نوین و هوشمند مواردی مطرح و مقرر شد تا از  ظرفیت فیبر نوری شهرداری ارومیه برای ایجاد تولید محتوا و توسعه کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی شهر استفاده شود.

 همچنین به منظور برخورداری از ظرفیت شرکتها و فعالین حوزه (ICT) استان، تفاهم نامه ای چهار جانبه با حضور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری، پارک علم و فناوری و شتاب دهنده آرکاپ امضا خواهد شد.

شایان ذکر است نیاز و هزینه اصلی شهر هوشمند و کسب و‌ کارهای نوین ایجاد زیرساخت های شهری گسترده است که نه تنها از منظر اقتصادی سودآوری و بهینه سازی را به همراه دارد، بلکه کیفیت زندگی شهروندان را به طور مطلوبی ارتقاء می دهند و شهرداری ارومیه در همین راستا پیش از این نسبت به اجرا و بهره برداری بیش از ۷۰ کیلومتر فیبر نوری اختصاصی اقدام کرده است.

تعداد نمایش ها (397)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان