آخرین اخبار

تجهیز موتورخانه های شهرداری به کنترل هوشمند مصرف سوخت و پایش از راه دور/ مصرف سوخت ۳۴ درصد کاهش می یابد

تجهیز موتورخانه های شهرداری به کنترل هوشمند مصرف سوخت و پایش از راه دور/ مصرف سوخت ۳۴ درصد کاهش می یابد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 11 آبان,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و  ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در رابطه با هوشمندسازی موتورخانه های شهرداری ارومیه اظهار کرد: هوشمندسازی موتورخانه ها در 11 نقطه از مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری ارومیه شامل مناطق یک تا پنج، سیما، منظر و فضای سبز و معاونت زیباسازی این سازمان، شهرداری مرکزی، شورای شهر، معاونت فنی و عمرانی و فرهنگی ورزشی در قالب یک سامانه مرکزی از طریق شبکه به صورت مونیتورینگ آنلاین و کنترل از راه دور انجام شد.

وی افزود: این کار با هدف کاهش ۳۴ درصدی مصرف انرژی، کاهش هزینه، آلودگی محیط و ایجاد شرایط رفاهی مناسب تر در زمینه گرمایش برای همکاران است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: در این زمینه فرآیند امکان کنترل و مانیتورینگ لحظه ای و گزارش گیری روزانه، امکان عیبی یابی موتورخانه قبل از رسیدن به شرایط بحرانی، امکان اعمال هرگونه تغییرات از راه دور و امکان نظارت بر عملکرد موتورخانه ها در یک مجموعه بدون نیاز به حضور و صرفه جویی زمانی میسر شده است.

اسدپور در این خصوص ادامه داد: در این راستا امکان نظارت بر عملکرد پیمانکار نگهدارنده تاسیسات، امکان شیفت بندی کارکرد تجهیزات موتورخانه، امکان برنامه ریزی کارکرد موتورخانه به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه به ساعات اداری و خاموشی آن در ساعات غیراداری، امکان استفاده از آبگرم مصرفی در فصل تابستان با خاموشی سیستم گرمایش و امکان کنترل تعداد بی شمار موتورخانه در یک سامانه مرکزی از طریق شبکه صورت می گیرد.

اسدپور عنوان کرد: با توجه به نتایج مثبت به دست آمده در آینده نزدیک تمامی موتورخانه های سایر ساختمان های واحدهای تابعه شهرداری ارومیه به دستگاه های کنترل هوشمند مصرف و پایش از راه دور مجهز خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:  ضمنا سال گذشته موتور خانه ساختمان شهرداری منطقه ۳ با استفاده از سنسور ها و تجهیزات هوشمند به صورت پایلوت هوشمندسازی شده بود که با توجه به نتایج مثبت به دست آمده تصمیم بر هوشمند سازی سایر ساختمانهای شهرداری گرفته شد.

تعداد نمایش ها (594)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان