آخرین اخبار

تمامی مکاتبات بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی الکترونیکی شد

تمامی مکاتبات بین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی الکترونیکی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه :

نویسنده: روابط عمومی/چهارشنبه, 07 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: از تاریخ ۱۵ مهرماه ۹۹ و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تمامی مکاتبات با اداره کل راه و شهرسازی الکترونیکی و با استفاده از پروتکل ECE صورت می گیرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ یاسر اسدپور گفت: برای کاهش مراجعات بین دو مجموعه تفاهم نامه همکاری شهرداری ارومیه با اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی امضا شد.

وی ادامه داد: از تاریخ ۱۵ مهرماه ۹۹ و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا تمامی مکاتبات با اداره کل راه و شهرسازی الکترونیکی و با استفاده از پروتکل ECE صورت می گیرد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان کرد: در فاز اول و با توجه به حجم زیاد مکاتبات و لزوم هماهنگی ، مکاتبات تنها از طریق دبیرخانه شهرداری مرکزی صورت می گیرد و با توجه به ابلاغ این موضوع لازم است دبیرخانه ها هیچگونه مکاتبه و مستنداتی بصورت فیزیکی دریافت یا ارسال نکنند.

وی خاطرنشان کرد:در این راستا آموزشهای لازم از سوی نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری به دبیرخانه های مناطق پنج گانه، اداره املاک، معاونت شهرسازی و معماری ارائه شده است.

اسدپور تاکید کرد: در ایام کنونی شیوع کرونا، شهرداری ارومیه تمامی توان خود را جهت اجرای اهداف شهر هوشمند به کار بسته تا شاهد ارائه گسترده خدمات غیرحضوری به مردم و مکاتبات و استعلامات الکترونیکی بین ادارات و شهرداری باشیم.

تعداد نمایش ها (1051)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان