آخرین اخبار

توسعه شبکه فیبرنوری؛

توسعه شبکه فیبرنوری؛

موضوع جلسات مشترک شهرداری ارومیه و شرکت ایرانسل و دغدغه مدیریت شهری در حوزه فناوری اطلاعات

نویسنده: مرتضی خوشبخت/چهارشنبه, 04 آبان,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، توسعه شبکه و اجرای فاز جدید شبکه فیبرنوری اختصاصی شهرداری ارومیه موضوع جدیدترین جلسه سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بود.

این جلسه با حضور دکتر حسین مهدی زاده شهردار،علی اکبر مقیمی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ترتیب یافته بود که مدیر دفتر شرکت ایرانسل در شمالغرب کشور نیز در آن حضور داشت.

هدف از برگزاری این جلسه تداوم اجرای فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه در فاز جدید توسعه توسط شرکت ایرانسل به طول حدود ۲۳ کیلومتر و اتصال دوربین های کنترل ترافیک و سایر ساختمان های شهرداری به این زیرساخت است. 

در فاز اول این پروژه،  فیبر نوری به طول ۷۲ کیلومتر در سطح شهر و در خیابان های اصلی ایجاد شده که در صورت اتمام فاز توسعه جدید،  ارومیه دارای زیرساختی به طول حدود ۹۵ کیلومتر فیبرنوری اختصاصی خواهد بود که این زیرساخت نیاز های اساسی یک شهرداری هوشمند را پاسخگو خواهد بود.

امکان ایجاد بستری مناسب برای شهر هوشمند، کسب رضایتمندی شهروندان و همچنین ادارات و سازمانهای تابعه شهرداری، مهیا کردن زیرساخت اولیه برای اجرای پروژه FTTH در ارومیه و رفع نواقصات موجود در  شبکه فیبر نوری شهرداری از جمله مواردی است که با بهره برداری از فاز جدید توسعه ای تحقق می یابد و ضرورت چنین اقدامی را یادآور می شود.

تعداد نمایش ها (610)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان