آخرین اخبار

جلسه ای تخصصی با حضور ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه برگزار شد

جلسه ای تخصصی با حضور ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه برگزار شد

با هدف تشریح جزئیات نشست نمایندگان شهرداری ارومیه با مسئولین فاوا شهرداری مشهد؛

نویسنده: مرتضی خوشبخت/چهارشنبه, 23 شهریور,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، سلسله نشست های تخصصی نمایندگان شهرداری ارومیه با مسئولین و وانمایندگان شهرداری ارومیه که اخیراً طی ماموریتی کاری چند روزه به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد رفته بودند، طی یک نشست تخصصی دستاوردها و تجربیات خود از این سفر را تشریح کردند.حدهای مختلف سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد برگزار شد.

با توجه به این موضوع نمایندگان مذکور که از پرسنل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه بودند، طی نشستی تخصصی با یاسر اسدپور رییس سازمان فاوا شهرداری به تشریح جزئیات مأموریت خود و جلسات برگزار شده پرداختند.

در این راستا و طی این جلسه عنوان شد که نمایندگان شهرداری ارومیه جلساتی را با مسئولین زیرساخت و امنیت شبکه، معاونت نرم افزار و پرتال، معاونت هوشمندسازی و رییس اداره شبکه و امنیت فاوا برگزار کردند.
 
همکاران فناوری اطلاعات حاضر در جلسه طی سخنانی و در تشریح ماموریت کاری خود عنوان کردند که  با مسئولین زیرساخت و امنیت شبکه شهرداری مشهد در خصوص تجاری سازی فیبرنوری و ساماندهی دکل های مخابراتی نشستی تخصصی برگزار کردند.

مسائل مرتبط با درآمدزایی در حوزه فناوری اطلاعات از جمله محورهای دیگر این جلسه بیان و همچنین در پایان از دیتاسنتر شهرداری مشهد بازدید به عمل آورده شد.

در ادامه جلسه گفته شد که نمایندگان شهرداری ارومیه همچنین جلسه ای با معاونت نرم افزار و پرتال فاوا شهرداری مشهد ترتیب داده و به اشتراک تجربیات و اطلاع از آخرین دستاوردهای این حوزه در مشهد پرداختند.

دموی زیرسیستم کمیسیون ماده صد سیستم شهرسازی از جمله مهمترین مباحثی بود که مطرح و در تداوم این جلسه از تجربیات فاوا شهرداری مشهد در راستای مپ سرور نیز استفاده شد.

ارتباط الکترونیکی سیستم شهرسازی شهرداری مشهد با نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و تجمیع عوارض نیز از جمله محورهای تخصصی و مورد بررسی قرار گرفته این نشست بود.

جلسه تخصصی پایش تخلفات ساختمانی موضوع سومین جلسه نمایندگان شهرداری ارومیه بود که در این جلسه مباحثی همچون تصویربرداری هوایی با پهپاد در سطح شهر و محدوده های اطراف شهر و همچنین نصب دوربین بر روی خودروهای شهرداری جهت تصویربرداری و پردازش تصاویر روی سامانه شهرسازی مورد بحث و بررسی و دموی آن نیز انجام گرفت.

در سومین روز از ماموریت  نمایندگان شهرداری ارومیه جلسه ای در راستای بررسی اهداف، اقدامات و برنامه های معاونت هوشمندسازی فاوا شهرداری مشهد برگزار شد؛ نرم افزارهای موجود و ارائه خدمات به شهروندان، ساختار معاونت هوشمندسازی، فناوری های نوین، روند فرآیندها، شرح کار، اقدامات در دست انجام و اهداف آینده از جمله محورهای مورد بحث در این نشست بود.

هوشمندسازی پروژه های مختلف و همچنین فرآیندهای ماده صد، ایجاد پارک هوشمند، الزامات و پیوست های فنی قراردادها در راستای استانداردسازی آنها از جمله سایر موضوعات این جلسه بود.

امنیت شبکه و سرویس های شهرداری و ارائه گزارشی از وضعیت فعلی و همچنین قبلی امنیت شبکه و سرویس های شهرداری مشهد موضوع نشست تخصصی دیگری بود که با رییس اداره شبکه و امنیت فاوا برگزار شد.

تعداد نمایش ها (674)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان