آخرین اخبار

راه اندازی وصول درآمدهای عمومی منطقه چهار شهرداری ارومیه/ شهروندان بدون مراجعه به اداره درآمدهای عمومی می توانند عوارض خود را پرداخت کنند

راه اندازی وصول درآمدهای عمومی منطقه چهار شهرداری ارومیه/ شهروندان بدون مراجعه به اداره درآمدهای عمومی می توانند عوارض خود را پرداخت کنند

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: مرتضی خوشبخت/چهارشنبه, 03 اسفند,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور از راه اندازی وصول درآمدهای عمومی منطقه چهار شهرداری ارومیه در راستای ایجاد شهرداری هوشمند خبر داد.
وی در این راستا افزود: طبق دستور شهردار محترم و سیاستگذاری های معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و در راستای تکریم ارباب رجوع، اقدامات اساسی در این راستا صورت گرفته و آماده سازی زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم در واحد درآمد منطقه چهار انجام شد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: در این راستا وصول  عوارض عمومی شهرداری اعم از خودرو و کسب و پیشه در این منطقه راه اندازی شد تا شهروندان جهت پرداخت عوارض مذکور نیازی به مراجعه به اداره درآمدهای عمومی نداشته باشند.
اسدپور تصریح کرد: از این پس در صورت نیاز شهروندان  برای پرداخت عوارض عمومی در همان محل مراجعه در شهرداری منطقه چهار پرداخت های مورد نظر صورت می پذیرد تا ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان در راستای شهرداری هوشمند گام موثری برداشته شود.
وی با بیان اینکه این پروژه در مناطق یک و پنج راه اندازی نیز شده بود، یادآور شد: پیش از این آموزش های لازم برای کاربران منطقه چهار توسط کارشناسان سازمان فاوا صورت گرفته و بعد از این منطقه، در مناطق دو و سه شهرداری نیز میز خدمت وصول عوارض عمومی شهرداری راه اندازی خواهد شد.

تعداد نمایش ها (445)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان