آخرین اخبار

ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

ریاست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز فناوری اطلاعات پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

فناوری اطلاعات و ارتباطات:

نویسنده: رضا شکری/چهارشنبه, 27 تیر,1403/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بسم‌الله النور
بیست‌ودومین روز از تابستان مصادف با زادروز  دانشمند بزرگ جهان اسلام محمدبن موسی خوارزمی و به پاس تلاش‌ها و خدمات وی روز فناوری اطلاعات نامگذاری شده است.
این دانشمند بزرگ در عصر خود که جهان غرب در تاریکی به سر می برد بسان نوری در ظلمات بود که موجبات توسعه علم و فناوری در سال‌ها و سده‌های بعد از خود شد.
امروزه زادروز این دانشمند بزرگ فرصتی برای تجلیل و قدردانی از فعالان و تلاشگران حوزه فناوری اطلاعات شده است تا همه بر اهمیت فوق العاده و بی بدیل فناوری اطلاعات در عصر کنونی پی برده و بر جایگاه ویژه آن تاکید کرده باشیم چرا که بدون فناوری اطلاعات هیچ فعالیت و یا توسعه‌ای به هیچ وجه قابل تصور نیست.
اینجانب این روز را بر تمامی فعالان این حوزه به ویژه "همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیر  سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه" تبریک گفته و آرزوی موفقیتشان در تمامی عرصه‌ها را دارم.

 

احد عباس‌زاده

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (69)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان