آخرین اخبار

سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی در شهرداری اورمیه راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه با بیان راه اندازی سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی گفت: این سامانه تنها مرجع رسمی تصدیق مجوزهای پروانه ، پایانکار، عدم خلاف و استعلامات ادارات است.

نویسنده: روابط عمومی/دوشنبه, 25 اردیبهشت,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه با بیان راه اندازی سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی گفت: این سامانه تنها مرجع رسمی تصدیق مجوزهای پروانه ، پایانکار، عدم خلاف و استعلامات ادارات است.

 

یاسر اسدپور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار کرد:  شهرداری همواره سعی داشته که با ارائه خدمات متنوع و کنترل عوامل مختلف از مراجعات شهروندان به شهرداری بکاهد و این مهم را به واسطه توسعه خدمات غیرحضوری از طریق اینترنت انجام می دهد.

 

وی افزود: یکی از مواردی که در این بخش مورد توجه قرار گرفته طراحی و تولید سامانه تصدیق گواهی الکترونیکی است.

 

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه با بیان اینکه این سامانه گامی مهم در تحقق شهرداری الکترونیک است، گفت: با بهره برداری از این سامانه  هم اکنون تمامی شهروندان، ادارات، بانکها، دفاتر اسناد رسمی و سایر ارگانها و سازمانها می توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک شهروندان(esup.urmia.ir) با وارد کردن شناسه های الکترونیکی مندرج در گواهی های صادره از صحت اطلاعات گواهی اطمینان حاصل کنند.

 

 اسدپور تصریح کرد: این سامانه تنها مرجع رسمی تصدیق مجوزهای پروانه ، پایانکار، عدم خلاف و استعلامات ادارات است که با استفاده از آن تصدیق  و اطمینان از صحت گواهی های الکترونیکی صادره توسط سیستم با وارد کردن کد الکترونیکی قابل رهگیری است.

 

وی ادامه داد: برای سهولت کار و رفاه شهروندان اپلیکیشن اندروید این سامانه نیز بر روی سایت urmia.ir  قابل دانلود است.

 

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: سازمان آمار و فناوری اطلاعات امسال برنامه های زیادی برای توسعه خدمات الکترونیکی پیش بینی و هدف گذاری کرده که همه آنها در راستای کاهش مراجعات به شهرداری، کاهش ترافیک و هزینه ها و رفاه حال همشهریان است و با توجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت امیداوریم بتوانیم طیف وسیعی از کارها در سال 96 به صورت الکترونیکی و غیرحضوری پس از اطلاع رسانی و ارائه آموزش های لازم انجام شود.

تعداد نمایش ها (2109)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان