آخرین اخبار

شهردار ارومیه در دیدار نوروزی با کارکنان شهرداری ارومیه خبرداد: رضایت مندی 83 درصدی شهروندان از عملکرد شهرداری ارومیه در سال 94

شهردار ارومیه در دیدار نوروزی با کارکنان شهرداری ارومیه خبرداد: رضایت مندی 83 درصدی شهروندان از عملکرد شهرداری ارومیه در سال 94

به مناسبت عید نوروز، شهردار ارومیه با مدیران و پرسنل مجموعه بزرگ شهرداری در نمازخانه مرکزی دیدار کرد .

نویسنده: Anonym/شنبه, 07 فروردین,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
1/0

به مناسبت عید نوروز، شهردار ارومیه با مدیران و پرسنل مجموعه بزرگ شهرداری در نمازخانه مرکزی دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور،   شهردار ارومیه با تبریک سال جدید  به خانواده بزرگ شهرداری ارومیه، با اشاره به نامگذاری امسال به سال "اقتصاد مقاومتی،  اقدام و عمل" از سوی  مقام معظم رهبری "  بیان کرد:  شهرداری ارومیه  با لبیک به شعار  مقام معظم رهبری ، توسعه و آبادنی را برای شهر ارومیه رقم خواهد زد.

 وی افزود: با توجه به اینکه آغاز  اولین روز های سال 95 با نام حضرت زهرا (س)  مزین  شده است، ان شاالله  در سال 95  به یمن نام مبارک حضرت زهرا (س)  سال پر خیر و برکت و همراه با سلامتی برای کارکنان خدوم شهرداری ارومیه و شهروندان باشد.

توسعه و آبادانی ارومیه در سال 94، علی رغم  رکود اقتصادی حاکم  برکشور

شهردار ارومیه با بیان اینکه سال گذشته ، علی رغم وجود رکود اقتصادی حاکم  برکشور و سایر کلانشهرها، شاهد توسعه و آبادانی شهر ارومیه بودیم، تصریح کرد:  در سال 94 با تلاش خانواده بشهرداری ارومیه توانستیم تمام سختی ها و مشکلات حاکم را رفع کرده و کوچکترین خللی به تداوم توسعه ارومیه وارد نخواهد شد.

رضایت مندی 83 درصدی شهروندان از عملکرد شهرداری ارومیه در سال 94 

وی با تاکید بر اینکه مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه بر اساس آخرین نظر  سنجی های انجام شده در  سال ،94  در تمامی بخش به غیر از حوزه پیشگیری و صدور پروانه ساختمانی شاهد رضایت مندی 83 درصدی شهروندان بود، گفت:  امیدواریم در سال 95 نیز شاهد ارتقای رضایت مندی  شهروندان در همه حوزه ها به ویژه در حوزه پیشگیری و صدرو الکترونیکی پروانه ساختمانی باشیم .

تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی به نیرو های قراردادی

حضرت پور با بیان اینکه در طول سه  سال اخیر شاهد تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی به نیرو های قراردادی بودیم ، تاکید کرد: بدلیل تلاش و انسجام خانواده بزرگ شهرداری شاهد توسعه و آبادنی  شهر ارومیه هستیم و این  امر مهم  را بارزترین موضوع کارنامه در طول  دوران مدیریتی خود می دانم.

 وی ادامه داد:  شهرداری ارومیه در 5/3  سال گذشنه  در شاخص های مذهبی و فرهنگی از سایر مجموعه  های  فرهنگی در سطح شهر ارومیه پیشرو و مطرح است  و این  در سایه تعامل و  همکاری مدیران و کارکنان شهرداری  ارومیه است .

رضایمتندی بالای مردم ارومیه از شهرداری ارومیه، دلیل هجمه ها علیه شهرداری

شهردار ارومیه  با انتقاد از برخی  تخریب ها  و هجمه های مغرضانه بر عملکرد مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه،  تصریح کرد:  تا زمانی که قطار توسعه در ارومیه در حرکت است و رضایتمدی  مردم از عملکرد شهرداری بالا است، این بداخلاقی ها ادامه خواهد داشت.

خط  قرمز ما ولایت فقیه است

شهردار ارومیه با تاکید بر اینکه خط  قرمز ما ولایت فقیه است، تصریح کرد :  کارکنان شهرداری ارومیه  با هر تخصصی  باید بدون  تعلق خاص به گرایشات  سیاسی  و تنها با هدف  خدمت به شهروندان مششغول به خدمت باشند .

حضرت پور با اشاره به بودجه 1200 میلیارد  تومانی شهرداری ارومیه در سال 94، بیان کرد:  از این میزان بودجه تصویب شده  با وجود مشکلات اقتصادی 70 درصد آن تحقق یافت .

وی با  اشاره به اتمام تقاطع غیر همسطح سرو در سال 94 ، بیان کرد: در  اجرای این پروژه  12 هکتار  از اراضی اطراف تقاطع آزاد سازی شد و کار ساخت این پروژه به مانند  پروژه بزرگ  تقاطع غیر هم سطح امامت  بود.

شهردار ارومیه  با بیان اینکه در سال 94 شاهد  کند شدن اجرای پروژه های عمرانی در شهر  بودیم  ادامه داد: پروژه  هایی مانند مدرس بعلت  قرارگرفتن طرح ترموا در این محدوده و نیز پروژه امامت بعلت متضرر شدن برخی صاحبان املاک تجاری اجرا نشد .

حضرت پور در پایان به کارکنان شهرداری ارومیه توصیه کرد تا در تکریم خانواده خود اهتمام ویژه ای داشته باشند.

تعداد نمایش ها (2787)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان