آخرین اخبار

ضرروت ایجاد درآمد پایدار و جلوگیری از انحصار FCP ها در حوزه فیبرنوری و برآورده شدن انتظارات شهرداری ها

ضرروت ایجاد درآمد پایدار و جلوگیری از انحصار FCP ها در حوزه فیبرنوری و برآورده شدن انتظارات شهرداری ها

در دیدار رییس کمیسیون فناوری اطلاعات کلانشهرها با معاون وزیر ارتباطات مطرح شد؛

نویسنده: reza shokri/چهارشنبه, 15 تیر,1401/دسته ها: اخبار, اخبار IT, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، طی جلسه ای با معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران و مشاور عالی وزیر و مدیران زیرساخت کشور مسائل مربوط به توسعه پروژه های فیبرنوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که یاسر اسدپور رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور و مدیران فاوای ۲۰ کلانشهر حضور داشتند در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ترتیب یافته بود.

در نشست مذکور در خصوص نحوه مشارکت شهرداری ها در توسعه  پروژه فیبر نوری و ftth دولت و تعامل با fcp ها، ایجاد درآمد پایدار و جلوگیری در انحصار در این حوزه توسط برخی Fcp ها  بحث و تبادل نظر شد و انتظارات شهرداری ها از سازمان تنظیم مقررات رادیویی  کشور تبیین شد.

تاکید صادق عباسی شاهکوه معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور بر مد نظر قرار  گرفتن نقطه نظرات فاوای کلانشهرها و رفع انحصار و ایجاد فضای رقابتی در این حوزه از جمله مهمترین مواردی بود که مطرح شد.

 یاسر اسدپور رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور نیز در این جلسه، خواستار مشورت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و وزارت ارتباطات قبل از تصویب هر قانون یا طرحی با فاوای کلانشهرها شد و مقرر شد تا پایان تیر ماه طرح مربوطه با هماهنگی طرفین آماده و برای تصویب به دولت ارسال شود.

تعداد نمایش ها (752)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان