آخرین اخبار

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه عضو کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی کشور شد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه عضو کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی کشور شد.

نویسنده: Anonym/شنبه, 09 آبان,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در این نامه آمده است "پیرو مصوبات اولین جلسه کارگروه توسعه خدمات الکترونیک به شماره 91546 مورخه 94/7/12 بدینوسیله جنابعالی به عضویت کارگروه توسعه خدمات الکترونیکی منصوب می شوید. دکتر امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور".

لازم به ذکر است که دومین جلسه کارگروه توسعه خدمات الکترونیک کشور نیز با حضور دکتر شجاعان رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کشور ، دکتر شاهپری نماینده سازمان مدیریت برنامه ریزی ، مهندس حسن آبادی رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری های کشور ، مهندس رضائی نماینده وزارت ICT ، مهندس براقی دبیر کارگروه توسعه خدمات الکترونیک کشور و همزمان بصورت ویدئو کنفرانس در استانداری 10استان کشور برگزار شد.

از استان آذربایجان غربی نیز مهندس صوفی زاده مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و مهندس اسدپور مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری ارومیه مشارکت نمودند.

در ابتدا دکتر شجاعان به بیان اولویت های توسعه خدمات الکترونیک دولت در کشور پرداخت و همچنین مهندس حس آبادی با برشمردن اقدامات اخیر سازمان شهرداری های کشور در خصوص استاندارد سازی فرآیندهای شهرداری های کشور خاطر نشان کرد در این راستا اقداماتی نیز در استان قم و همدان صورت گرفته و درآینده در سایر استانها صورت خواهد گرفت.

در ادامه مهندس اسدپور مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری ارومیه ضمن بیان اقدامات انجام گرفته در شهرداری ارومیه در راستای توسعه خدمات الکترونیک راه اندازی معماری سرویس گرا و در بین ادارات شهر ارومیه در جهت تعامل پذیری و ارتباط سامانه های شهرداری در حوزه شهرسازی با اداره ثبت و املاک و امور مالیاتی و سازمان مسکن و شهرسازی و سایر ادارات جهت تکریم ارباب رجوع و ارسال و دریافت پاسخ استعلامات بصورت الکترونیکی بین دستگاههای مرتبط را دارند که مورد استقبال قرار گرفت و قرار شد بعد از بررسی کامل و تایید کار گروه اجرایی گردد.



 

تعداد نمایش ها (2352)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان