آخرین اخبار

مذاکرات اولیه درخصوص راه اندازی call center شهرداری ارومیه

مذاکرات اولیه درخصوص راه اندازی call center شهرداری ارومیه

نویسنده: Anonym/چهارشنبه, 19 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آمار وفناوری اطلاعات ،رایزنی های اولیه شرکت همگامان درخصوص راه اندازی call center شهرداری ارومیه صورت گرفت. 

مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه با بیان این مطلب که نیاز امروزی شهرداری ها به ارتباط نزدیک و پیوسته با همشهریان عزیز، همزمان با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و کامپیوتر مقوله جدیدی را بنام Call Center بوجود آورده است، که نه تنها امکان ارتباط دائمی و همه جانبه همشهریان با شهرداری را فراهم می کند، بلکه ابزاری کامل جهت مدیریت ارتباطات را نیز مهیا می سازد.

Call Center مهندس اسدپور با اشاره به اینکه در ارائه خدمات شهری و اجتماعی نقش اساسی ایفا می کند به ویژه برای فرهنگ سازی در زمینه حل مشکلات عمومی جزوه ضروریات امروزی جوامع شهری بحساب می آیند.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند با حرکت به سمت دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، ماهیت و چگونگی سرویسهای ارایه شده به همشهریان تغییر کرده است، همچنین گسترش امکانات ارتباطی در کشورمان باعث شده است تا ایجاد مراکز سرویس دهی Call Center که راه های گوناگونی ارتباطی با آنها وجود داشته و سرویس های گوناگونی را هم ارایه نماید، ضروری شده است.

در طی این جلسه نماینده شرکت همگامان جزئیات نحوه اجرای مراحل پروژه و همچنین قیمت نرم افزار و هزینه پشتیبانی را اعلام نمود و همچنین شرکت متعهد گردید کیفیت خدمات پاسخگویی تلفن را از طریق توافق سطح خدمات (SLA) تضمین نماید و در نهایت مقرر گردید سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه پس از بررسی های فنی لازم و اخذ نظر سایر واحدهای ذیربط، مکاتبات لازم را با شرکت پیمانکار جهت اجرای پروژه صورت دهد و سپس گزارش لازم به شهرداری جهت طرح در صحن شورا ارائه گردد.

تعداد نمایش ها (2637)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان