آخرین اخبار

مسابقه بزرگ ارومیه شهر هوشمند با جوایزی ویژه برگزار می شود

مسابقه بزرگ ارومیه شهر هوشمند با جوایزی ویژه برگزار می شود

به مناسبت هفته بسیج؛

نویسنده: reza shokri/شنبه, 01 آذر,1399/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه؛ 29 آبان تا پنجم آذرماه هفته بسیج نامگذاری شده و همچنین پنجم آذرماه نیز سالروز تأسیس این نیروی مخلص و انقلابی است که در تمامی سالهای پس از انقلاب در همه عرصه ها از جمله نظامی، علمی، پزشکی، فرهنگی، ورزشی و .... عملکرد درخشانی از خود برجای گذاشته است.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای گرامیداشت این هفته و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گسترش خدمات الکترونیکی، مسابقه بزرگ شهر هوشمند را با جوایزی ویژه طراحی و اجرایی می کند.

این مسابقه از روز شنبه یکم آذرماه آغاز شده و تا تاریخ پنج آذر ادامه دارد؛ شهروندان می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرامی سازمان به آدرس @smart_urmia در آن شرکت و پس از مطالعه تمامی موارد با ارسال گزینه مورد نظر، شانس خود را برای دریافت جوایز آن به قید قرعه امتحان کنند.

در مسابقه ارومیه شهر هوشمند ارسال الکترونیکی نامه به شهرداری و همچنین ده اپلیکیشن پرداخت عوارض نوسازی، پرداخت عوارض خودرو، پرداخت عوارض کسب و پیشه، ارومیه ۱۳۷، جستجوی متوفیان، پارکومتر، نوای نینوا، ،نقشه همراه گردشگری، سررسید هوشمند و اپلیکیشن جامع شهرداری معرفی شده است.

همچنین خدمات غیر حضوری عمومی شهرسازی شامل پیگیری درخواست، تصدیق گواهی، استعلام و پیگیری عوارض نوسازی، شهرنما، اعلام هوشمند ضابطه برای آشنایی عموم شهروندان ذکر شده است. خدمات غیرحضوری اختصاصی شهرداری استعلام بانک،ادارات، نقل و انتقال آپارتمان و پیگیری درخواست های پیشین از دیگر گزینه های این مسابقه است.

سامانه های تور مجازی، ایده شهر، ۱۳۷ مدیریت شهری،مشاهده مصوبات شورای اسلامی، صدور مجوز حفاری، خدمات آنلاین سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گزینه آخر این مسابقه برای آشنایی عموم است.

این مسابقه در راستای اهداف و سیاست های شهر هوشمند و تشویق شهروندان به الکترونیکی کردن امور و خودداری از مراجعه حضوری آنها به واسطه آشنایی با اپلیکیشن ها و سامانه های شهرداری ارومیه است

تعداد نمایش ها (1109)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان