آخرین اخبار

هوشمندسازی در حوزه های نظارت و آبیاری تحلیل و بررسی شد

هوشمندسازی در حوزه های نظارت و آبیاری تحلیل و بررسی شد

فضای سبز در مسیر هوشمندسازی؛

نویسنده: مرتضی خوشبخت/ﺳﻪشنبه, 03 مرداد,1402/دسته ها: اخبار, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، هوشمندسازی در حوزه فضای سبز شهری و همچنین زیباسازی تبدیل به یکی از دغدغه های هم مدیریت شهری شده است.

از طرفی با توجه به تغییر اقلیم و کاهش منابع آبی و همچنین حساسیت روز افزون مردم به موضوع آب و مسائل زیست محیطی، موضوع مدیریت هوشمند آب در حوزه فضلی سبز و همچنین نظارت بر پارک ها و بوستانهای سطح شهر نیز جز دغدغه ها و مطالبات مردمی شده است.

از این رو جلسه ای در راستای پاسخگویی به این دغدغه ها و در راستای سیاست های مدیریت شهری و با توجه به تاکیدات شهردار ارومیه در این راستا تشکیل و موضوعات و موارد قابل اجرا در این حوزه بررسی شده و به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

طی جلسه ای که با حضور یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه و معاون نرم افزار و کارشناسان این حوزه و نمایندگان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با یکی از شرکت های دانش بنیان بومی برگزار شد، موارد موجود با قابلیت سیستمی شدن و هوشمندسازی در حوزه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت دانش بنیان مذکور ضمن ارائه اطلاعاتی که بر مبنای مطالعات قبلی و تحلیل و بررسی های فنی و تخصصی انجام گرفته بود، مواردی همچون آبیاری هوشمند، نظارت آنلاین بر پیمانکاران، مدیریت نهالستانها، سیستم تعمیر و نگهداری تجهیزات، مدیریت تبلیغات شهری و اخذ عوارض این حوزه را مطرح و به دمو نرم افزار پیشنهادی در این راستا پرداخت.

تعداد نمایش ها (614)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان