آخرین اخبار

هوشمندسازی یکی از محورهای سخنان شهردار ارومیه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی

هوشمندسازی یکی از محورهای سخنان شهردار ارومیه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی

نویسنده: reza shokri/دوشنبه, 07 شهریور,1401/دسته ها: اخبار, شهریور

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری کلانشهر ارومیه که با شرکت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی، فرماندار ، رییس و اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار  و مدیران ارومیه برگزار شد، حضور یافت.

دکتر حسین مهدی زاده شهردار ارومیه در این مراسم ضمن تشریح گزارش عملکرد شهرداری ارومیه در حوزه های مختلف و اقدامات شایسته انجام گرفته، اشاره ای نیز به حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی داشت.

وی در سخنان خود ضمن اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه توسعه خدمات الکترونیکی با هدف رفاه و آسایش شهروندان و تلاش در راستای شفافیت، از الکترونیکی شدن صدور پروانه های ساختمانی نیز خبر داد.

مهدی زاده  اشاره ای نیز به نوسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و هوشمندسازی تقاطعات،  سامانه برخط ترافیکی طراحی داخلی، ایجاد مرکز کنترل ترافیک و نصب دوربین های کنترل سرعت هوشمند داشت.

وی همچنین به طراحی اپلیکیشن استعلام آنی آخرین وضعیت پرونده ملک توسط سازمان فاوا اشاره کرد که درآینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است در ششمین روز از هفته دولت، بخشی از پروژه‌‌های شهرداری کلانشهر ارومیه به ارزش ۱۶۱۲ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

تعداد نمایش ها (633)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان