آخرین اخبار

پرتال جدید شهرداری ارومیه رونمایی شد+آشنایی با مشخصات فنی جدید

پرتال جدید شهرداری ارومیه رونمایی شد+آشنایی با مشخصات فنی جدید

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 11 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, مرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، در راستای نیاز به تغییر و دسترسی سریع و آسان شهروندان به پرتال شهرداری ارومیه و با هدف ارتقا کیفی و فنی این پرتال، بروزرسانی آن از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستور کار قرار گرفت.

در این راستا طراحی قالب جدید و با فرمتی نو و بروز هدفگذاری شده که منجر به بروزرسانی و رونمایی از پرتال جدید شهرداری ارومیه با قدرت گرفتن از پلتفرم دی ان ان بومی شده است.

در این پرتال علاوه بر اینکه پرتال با طراحی قدیم حفظ شده و با کلیک بر گزینه موجود در صفحه می توان به آن دست یافت، سایت مذکور ریسپانسیو و واکنش گرا برای نمایش متناسب با انواع دستگاه ها مثل لپ تاپ، تبلت و موبایل شده است.

استفاده از لایبری های lazy loading ، استفاده از انيميشن لودینگ سایت، استفاده از انمیشن های سه بعدی برای بخش اسلاید های مراکز گردشگری، استفاده از ویژگی پارالکس در بخش های مختلف سایت،استفاده از تکنولوژی canvas برای افکت لوگو، استفاده از بروز ترین ماژول های پلتفرم دی ان ان و استفاده از ویژگی ترانس پرنت برای چارچوب کلی سایت برای ایجاد طرح شیشه ای کانتینر ها در این پرتال جدید مدنظر قرار داده شده است.

 در این سایت علاوه بر اینکه تور مجازی ارومیه به صورت ویژه درج شده تا مورد استفاده آسان عموم قرار گیرد، همچنین توجهی ملموس به حوزه خدمات الکترونیکی شده و دسترسی به این خدمات نیز از شرایط فعلی آسان تر است.

 افزایش قابل توجه سرعت لود شدن پرتال نسبت به نسخه قدیمی تر، سهولت در دسترسی و ارتباط با شهردار ارومیه از طریق این سایت و اخبار و اطلاع رسانی های انجام گرفته از جمله دیگر مزایای پرتال جدید است.

این پرتال از طریق آدرس www.urmia.ir  در دسترس عموم شهروندان است.

تعداد نمایش ها (589)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان