آخرین اخبار

️پایگاه داده یکپارچه در حوزه نرم افزار ایجاد می شود/ نقش بسیار مهم فرهنگسازی در استفاده و توسعه خدمات الکترونیکی

️پایگاه داده یکپارچه در حوزه نرم افزار ایجاد می شود/ نقش بسیار مهم فرهنگسازی در استفاده و توسعه خدمات الکترونیکی

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها:

نویسنده: مرتضی خوشبخت/دوشنبه, 14 آذر,1401/دسته ها: اخبار, آذر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در دومین روز از برگزاری بیست و دومین نشست کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، جلسه جمع بندی مباحث مطرح شده و مشخص شدن مصوبات نهایی  با حضور یاسر اسدپور ریاست این کمیسیون برگزار شد.

اسدپور در این جلسه با اشاره به ضرورت فرهنگسازی گفت: فرهنگسازی در خدمات الکترونیکی ارایه شده حوزه فناوری اطلاعات و شهر هوشمند بسیار مهمتر از ایجاد آن خدمت است و باید در این راستا روابط عمومی های فاوا کلانشهرها در تعامل و ارتباط با یکدیگر باشند و اشتراک تجربیات انجام گیرد.

وی افزود: ضروری است کارگروه فرهنگسازی و اطلاع رسانی در ذیل یکی از کمیته های کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند ایجاد و یا به مجمع شهرداران پیشنهاد تشکیل یک کمیته جدید را ارائه دهیم.

رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور اظهار کرد: همچنین ضروری است یک پایگاه داده یکپارچه در حوزه نرم افزار داشته باشیم.

شایان ذکر است؛ بازدید از پارک علم و فناوری استان یزد و ارایه گزارش دستاوردهای ۱۲ شرکت دانش بنیان استان یزد در راستای تعامل نزدیک حوزه نوآوری و فناوری این استان با کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند کلانشهرها در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از برنامه های جانبی دومین روز برگزاری این نشست بود.​

تعداد نمایش ها (505)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان