اخبار کوتاه

ارومیه جز شهرهای پیشرو در حوزه هوشمندسازی است/حمایت شورای شهر از شفاف سازی در مدیریت شهری/ الکترونیکی کردن امور موجب رضایتمندی مردمی می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

ارومیه جز شهرهای پیشرو در حوزه هوشمندسازی است/حمایت شورای شهر از شفاف سازی در مدیریت شهری/ الکترونیکی کردن امور موجب رضایتمندی مردمی می شود

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 21 بهمن,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT, بهمن

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، توماج وحیدافشار در آیین رونمایی از سامانه شهر صد و ماده صد شهرداری ارومیه اظهار کرد: استفاده از سامانه شهر صد موجب کاهش مشکلات، ترافیک و تردد در سطح شهر می شود.

وی با بیان اهمیت الکترونیکی کردن و هوشمندسازی در کاهش خطاها و انحرافات احتمالی افزود: باید با حداقل خطاها امور را پیش برد تا از مشکلات بعدی جلوگیری و رضایتمندی شهروندان نیز به دست آید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از برخی رویکردها گفت: اگر می خواهید شهر ما را فلج کنید این راهش نیست و قطعاً به عنوان نماینده مردم در برابر کسانی که این کار را انجام می دهند، خواهم ایستاد.

وحیدافشار بر مقوله شفاف سازی تأکید کرد و ادامه داد: افتتاح سامانه های خدمات الکترونیکی در مدیریت شهری ، شفاف سازی است و گردش کار را به صورت شفاف برای کسانی که سوالی دارند نشان داده و موجب تنویرافکارعمومی می شود.

وی یادآور شد: حرکت شهرداری باید به سمت الکترونیکی شدن، شفاف سازی و هوشمندسازی باشد  و در این راستا شورای شهر نیز حمایت خود را اعلام می دارد.

رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی گفت: شهرداری ارومیه با زحمات مدیران حوزه فناوری اطلاعات و ایجاد زیرساخت ها جز شهرهای پیشرو در حوزه هوشمندسازی است و شهردار نیز منابع مالی لازم را در اختیار این مجموعه قرار گیرد.

وحیدافشار ادامه داد: چرا که  هر چقدر به سمت الکترونیکی شدن و هوشمندسازی حرکت کنیم رضایتمندی مردم را سبب می شود و در جواب برخی افراد که زاویه دارند می توان پاسخگو شد.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی در معادلات جهانی اثر گذاشت و فردی آمد با اتحاد ملت در برابر هژمونی خونخواری و برده برداری نوین ایستاد و پس از آن یک ملت از استقلال دم زدند و باید قدرش را بدانیم و به هر نحو ممکن حراست کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: صحبت از گام دوم انقلاب نباید فقط در تریبون ها باشد و باید با اراده و گامهایی استوار به طور عملی به این سمت حرکت کنیم.

تعداد نمایش ها (632)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان