اخبار کوتاه

افتتاح سامانه شهروندسپاری در منطقه سه با هدف جلب رضایت شهروندان/ دو سوم مراجعات به شهرداری منطقه سه کاهش می یابد

شهردار منطقه سه ارومیه مطرح کرد:

افتتاح سامانه شهروندسپاری در منطقه سه با هدف جلب رضایت شهروندان/ دو سوم مراجعات به شهرداری منطقه سه کاهش می یابد

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 10 تیر,1400/دسته ها: اخبار کوتاه, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ارومیه، جواد حقیقی از راه اندازی سامانه شهروندسپاری در منطقه سه با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خبر داد.

وی در این باره افزود: در راستای ایجاد شهرداری هوشمند و ضرورت گسترش خدمات الکترونیکی جهت رفاه حال شهروندان این سامانه  به بهرداری می رسد.

شهردار منطقه سه ارومیه گفت: پیش از این سامانه شهروندسپاری به صورت موفقیت آمیز در مناطق یک و پنج اجرایی شده بود و در شهرداری منطقه سه نیز با توجه به نیاز موجود و جهت رفاه حال شهروندان و همچنین سیستمی و غیرحضوری کردن امور مرتبط با حوزه شهرسازی راه اندازی می شود.

حقیقی ادامه داد: نزدیک به دو سوم مراجعات شهروندان به شهرداری های مناطق مربوط به حوزه شهرسازی و استعلامات نقل و انتقال، بانک و ادارات است که با اجرایی شدن سامانه شهروندسپاری علاوه بر کاهش مراجعه به شهرداری منطقه سه، شاهد کاهش تردد و ترافیک در سطح شهر و افزایش بهره وری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به زودی استفاده از سامانه شهروندسپاری برای ساکنین منطقه سه الزام آور خواهد بود، تصریح کرد: کاهش تخلفات، شفاف سازی امور، رضایتمندی شهروندان و افزایش دقت و سرعت در فرآیندهای اداری از جمله مزایای بهره برداری از این سامانه است.

شهردار منطقه سه ارومیه خاطرنشان کرد: این شهرداری در راستای سیاست های شهر هوشمند و ایجاد شهرداری هوشمند از توسعه خدمات غیرحضوری در تمامی حوزه ها حمایت و پشتیبانی کرده و اعتقاد راسخ به توسعه خدمات غیرحضوری جهت رفاه حال شهروندان و همچنین برون سپاری فرآیندهای اداری دارد.

تعداد نمایش ها (709)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان