اخبار کوتاه

افزایش درآمدهای مدیریت شهری با الکترونیکی کردن امور/ صدور اجرای احکام ماده صد الکترونیکی می شود/ تحقق وحدت رویه و حذف مراجعات حضوری در حوزه پرونده های ماده صد

رییس اداره کمیسیون های ماده صد شهرداری ارومیه عنوان کرد:

افزایش درآمدهای مدیریت شهری با الکترونیکی کردن امور/ صدور اجرای احکام ماده صد الکترونیکی می شود/ تحقق وحدت رویه و حذف مراجعات حضوری در حوزه پرونده های ماده صد

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 21 بهمن,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT, بهمن

رتبه بندی این مطلب:
3/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، فرشید ظفری در آیین رونمایی از سامانه شهر صد و ماده صد شهرداری ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سازمان فاوا شهرداری در راستای الکترونیکی کردن آرشیو ماده صد اظهار کرد: یکی از خواسته های اداره کمیسیون های ماده صد تسریع روند و بهبود سرعت ارجاعات کارشناسی در پرونده های تجاری بود که محقق شد.

وی افزود»: پرونده های تجاری مبالغ کلان را شامل می شوند و سامانه محور و الکترونیکی کردن امور منجر به صدور آرا بهتر و افزایش درآمد شهرداری می شود.

رییس اداره ماده صد شهرداری ارومیه گفت: از جمله اقدامات دیگر دسترسی آسان و سریع کارشناسان دادگستری به مکاتبات و جزئیات پرونده است که به راحتی امکانپذیر خواهد بود. 

ظفری تصریح کرد: پیش از این یکی از اصلی ترین مشکلات کارشناسان عدم دسترسی به آدرس دقیق محل بود و کارشناسان اذعان می کردند که نمی توانند آدرس دقیق را پیدا کنند و اصلی ترین دلیل رکود پرونده های تجاری نیز همین مورد بود که رفع شد.

وی یادآور شد: بررسی آنلاین و ارزیابی دقیق پرونده ها، ایجاد وحدت رویه و اشل واحد، حذف مراحعات حضوری و دسترسی مناطق از آخرین وضعیت ارسالی پرونده ها  با افتتاح سامانه شهر صد امکانپذیر شد و این فقط فاز اول اجرای سامانه است و در فاز بعدی اجرای احکام نیز به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

ظفری بر ساماندهی ممیزی املاک نیز تأکید کرد و افزود: ممیزی املاک در مناطق به صورت غیرمتمرکز و پراکنده است و نقشه جی آی آس  تهیه خواهد شد تا ساماندهی در حوزه ماده صد را شاهد باشیم.

رییس اداره کمیسیون های ماده صد شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: افتتاح سامانه های ماده صد و شهر صد حاصل ماه ها تلاش در سازمان فاوا و ماده صد است و پیش از این پرونده های ماده صد به صورت فیزیکی بایگانی  می شد که امکان آسیب فیزیکی وجود داشت و هم اکنون تمامی پرونده ها به صورت اسکن الکترونیکی آرشیو دیجیتال می شود که برای نسل های آینده نیز حفظ و موجب حفاظت از حقوق و منابع شهرداری می شود.

تعداد نمایش ها (564)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان