اخبار کوتاه

توانمندسازی نیروی انسانی از برنامه های اصلی مدیریت شهری است/هوشمندسازی جز اهداف بلند مدت شهرداری ارومیه/شفاف سازی در امور را بر مبنای سیاست های شورای ششم دنبال می کنیم

شهردار ارومیه:

توانمندسازی نیروی انسانی از برنامه های اصلی مدیریت شهری است/هوشمندسازی جز اهداف بلند مدت شهرداری ارومیه/شفاف سازی در امور را بر مبنای سیاست های شورای ششم دنبال می کنیم

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 21 بهمن,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT, بهمن

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، حسین مهدی زاده در آیین رونمایی از سامانه شهر صد اظهار کرد: طی اولین بازدیدی که به عنوان شهردار از کمیسیون ماده صد داشتم خواستار الکترونیکی شدن پرونده ها شدم که در کوتاهترین زمان ممکن محقق شد.

وی از رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه و ریاست کمیسیون ماده صد در این راستا قدردانی و تشکر کرد.

شهردار ارومیه گفت: توانمندسازی نیروی انسانی جزئی از برنامه بنده است و گفته ام که پنج هزارنفر نیروی شهرداری تبدیل به ظرفیت خواهد شد و اگر بتوانیم راهبری کنیم سازمان را به هنگام کرده و می توان به اهداف مورد نظر رساند.

مهدی زاده در ادامه با اشاره به  ضرورت و اهمیت الکترونیکی شدن امور تصریح کرد: یکی از اهداف ارائه خدمات الکترونیکی تسهیل در ارائه خدمات، شفاف سازی و جلوگیری از برخی حواشی و مسائل است که موجب بروز مشکلاتی می شود.

وی با بیان اینکه حرکت شهرداری به سمت ارائه خدمات الکترونیکی است، ادامه داد: هوشمندسازی جز اهداف بلند مدت شهرداری است و از سالهای گذشته پیگیری می شود و این هم مطالبه ای از سوی مدیریت شهری و هم مطالبه ای از سوی شهروندان است تا خدمات به صورت الکترونیکی ارائه شود.

مهدی زاده ضمن تشکر از مهندس عدل دوست قائم مقام شهردار گفت: برای مجموعه مدیریت شهری وجود ایشان یک ظرفیت است.

وی تأکید کرد: در تمامی حوزه ها نباید نگاه به بیرون داشت بلکه باید با استفاده از ظرفیت های داخلی، آنها را شناسایی و بر اساس آن برنامه ریزی شود و در این راستا استفاده از مدیران جوان، باسواد و با استعداد باعث پیشبرد در امور می شود.

مهدی زاده با اشاره به ضرورت شفاف سازی در امور ادامه داد: خدمت به خلق الله عبادت است و در راستای سیاست های شورای ششم  مباحث شفاف سازی، الکترونیکی کردن و هوشمندسازی را دنبال خواهیم کرد و در سه ماهه اول 1401 در بحث کمیسیون ماده صد هیچگونه پرونده کاغذی را دیگر شاهد نخواهیم بود.

شهردار ارومیه با اشاره به حوزه شهرسازی شهرداری نیز خاطرنشان کرد: در حوزه شهرسازی هم در جهت شفاف سازی و هم در جهت خدمات الکترونیکی تدابیری اندیشیده شود تسریع در روند و شفافیت را شاهد باشیم تا رفاه و رضایتمندی شهروندان نیز کسب شود.

تعداد نمایش ها (580)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان