اخبار کوتاه

شفافیت در حوزه پرونده های ماده صد ضروری بود/ یکی از اهداف انقلاب حذف بروکراسی اداری است

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه:

شفافیت در حوزه پرونده های ماده صد ضروری بود/ یکی از اهداف انقلاب حذف بروکراسی اداری است

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 21 بهمن,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT, بهمن

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، حسین پناهی در آیین رونمایی از سامانه شهر صد و سامانه ماده صد اظهار کرد: در راستای اهداف انقلاب این اقدامات انجام می شود که تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: یکی از اهداف انقلاب حذف بروکراسی اداری بود و در آستانه جشن پیروزی انقلاب رونمایی از سامانه های اینچینینی ارزشمند و لایق تقدیر است هرچند که باید خیلی پیشتر انجام می شد.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سامانه شهر صد در راستای اهداف مدیریت شهری است، همیشه صحبت از این بود که شهر ما پایلوت شهر هوشمند است و افتتاح سامانه های شهر صد و ماده صد گامی دیگر در این راستا است.

پناهی با بیان اینکه تمامی اعضا شورای شهر برای شفافیت وعده داده اند، ادامه داد: بنده نیز در راستای اصلاح ساختار برنامه هایی داشتم  و مورد تأکید بود که بخشی از این اصلاح ساختار را امروز شاهدیم.

وی تصریح کرد:  مانع برای مدیریت شهری در سال مانع زدایی  ایجاد می کنند و افتتاح سامانه های الکترونیکی در راستای عکس این اقدامات و رفع موانع است.

پناهی تأکید کرد: در سال مانع زدایی انواع مختلف سنگ اندازی ها را شاهد شدیم تا کارها زمین مانده و موانع ایجاد شود و خداوند نیز به این موضوع راضی نخواهد شد و موفق نخواهند بود.

وی تصریح کرد: بخشی از بودجه و اعتبارات ما در نهایت تأسف از محل ماده صد است که نباید می شد و شفافیت در این ساختار بسیار ضروری بود.

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: حرکت به سمت آرشیو الکترونیکی موجب جلوگیری از دست اندازی احتمالی به مدارک و اسناد و پرونده ها می شود.

تعداد نمایش ها (579)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان