اخبار کوتاه

پیام تبریک یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر

پیام تبریک یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 12 بهمن,1400/دسته ها: اخبار کوتاه, بهمن

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

✍️بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (قصص 5)

انقلاب اسلامی حماسه ای ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که تأثیر و اثرگذاری آن در صفحات تاریخ ماندگار شده و سرافرازی و سربلندی را برای ملت ایران رقم می زند.

این انقلاب که با همت و تلاش حضرت امام خمینی(ره) و در سایه ایثارگری های مبارزین و انقلابیون و با نثار خون هزاران شهید گلگون کفن به دست آمده، نقطه امیدی برای تمامی ملل تحت ستم و ظلم در سراسر جهان است و امروز به الگویی برای مبارزه مستضعفان جهان علیه مستکبران شده است.

پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران سبب رهایی کشور از یوغ بندگی شیاطین جهانی و حرکت به سمت عزت و آزادی بود و طی دهه های گذشته عملاً شاهد هستیم که کشور علیرغم جنگ تحمیلی، تهدیدات و تحریم های ظالمانه توانسته در بسیاری از زمینه ها پیشرفت های چشمگیری داشته و در برخی موارد مهم و حیاتی جز چند کشور اول جهان قرار گیرد.

امروز پیشرفت و رشد در زمینه های علمی، فرهنگی، نظامی، پزشکی و .... بر کسی پوشیده نیست و این خود یکی از برکات نظام اسلامی و ثمره خون شهدای انقلاب است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای پیروزی انقلاب اسلامی و امام شهدا، ایام الله دهه فجر 1400 را بر تمامی ملت ایران و به ویژه شهروندان فهیم، انقلابی و ولایتمدار ارومیه  تبریک گفته و آرزوی سرافرازی هرچه بیشتر کشورمان در سایه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب را دارم.

یاسر اسدپور
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد نمایش ها (468)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان