اخبار کوتاه | آبان

اتصال سامانه شهرسازی شهرداری ارومیه به سامانه شاهکار وزارت ارتباطات/ انجام احراز هویت در ارائه خدمات شهرسازی

اتصال سامانه شهرسازی شهرداری ارومیه به سامانه شاهکار وزارت ارتباطات/ انجام احراز هویت در ارائه خدمات شهرسازی

نویسنده: مرتضی خوشبخت/دوشنبه, 16 آبان,1401/دسته ها: اخبار, آبان

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

با تلاش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستاي احراز هويت كاربران و تكميل صحيح اطلاعات پرونده هاي شهرسازي در شهرداري هاي مناطق پنج گانه، سامانه شهرسازي شهرداری به سامانه شاهكار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات متصل شد.

در این راستا شماره همراه اعلامي توسط متقاضي با كد ملي متقاضي به وسيله سامانه شاهكار مطابقت داده شده و در صورت تاييد اجازه انجام عمليات توسط سيستم داده مي شود.

از مزيت هاي مهم اين موضوع داشتن شماره تماس دقيق از متقاضي جهت تسريع در اطلاع رساني می باشد.

از این پس واحدهای مربوطه ضمن هماهنگي و اعلام به مراجعين، شماره همراه دريافتي از مالكين  که به نام خود آنها ثبت شده باشد  را دریافت کرده و در غير اينصورت امكان ثبت درخواست در سيستم شهرسازي مقدور نخواهد بود و این سیاست کاری در راستای تکمیل دیتابیس شهرداری و ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه است.

با اتصال سامانه شهرسازی شهرداری ارومیه به سامانه شاهکار از این پس ارائه خدمات شهرسازی در مناطق پنج گانه شهرداری تنها با ثبت نام کاربری و وارد شدن به سیستم و تأیید هویت از این طریق پیگیری می شود و نیز در ادامه سامانه احراز هویت ثبت احوال به سامانه شهرسازی متصل خواهد شد تا در قسمت ثبت درخواست شهرسازی، کار با سرعت بیشتری ادامه یابد و به صورت مکانیزه و هوشمند صورت گیرد.

تعداد نمایش ها (570)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان