اخبار کوتاه | آبان

حضور مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات در نشست کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های کلانشهرهای کشور

حضور مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات در نشست کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های کلانشهرهای کشور

نویسنده: Anonym/شنبه, 09 مرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات  مديران عامل سازمان هاي فناورى آمار و اطلاعات شهردارى هاي كلانشهرهاي كشور، با حضور در اين نشست تخصصي یک روزه،  به بحث و تبادل نظر در زمينه شهر هوشمند و نقش آن در حوزه مدیریت شهری پرداختند.

مدیران عامل سازمان های فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری های 9 کلان شهر کشور و تنی چند از معاونین و کارشناسان این حوزه، در این نشست شرکت کردند.

مدیر عامل فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در این نشت گفت : صرفه جویی واقتصاد مقاومتی ،راه اندازی طرح جامع فناوری اطلاعات بررسی،دکل های مخابراتی ، پلاکهای هوشمند ،یکپارچه سازی ترافیک ،استفاده از مدل های بانکی ،وانجام کار با رویکرد اجرایی،سلامتی شهر از جمله محورهای این نشست بود.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه، مهندس اسدپور ضمن تشریح فعالیت های فناوری اطلاعات در مدیریت شهری ارومیه خاطر نشان کرد همگرایی در حوزه های مختلف IT مابین کلانشهرها یک ضرورت است.

ایشان با اشاره به این مطلب که سازمان های فناوری اطلاعات و ارتباطات باید در راستای نیل به سیاست های اقتصاد مقاومتی حرکت کنند افزود فاوای کلانشهرها درخصوص راه کارهای درآمد زایی و هم افزایی در راستای توسعه و تحقق شهرداری الکترونیک به اشتراک گذاری نتایج موفق و تبادل تجربه از طریق دبیرخانه کارگروه بپردازند.

وي افزود: شهردارى تبریز، مشهد، همدان، شيراز و اروميه از جمله سازمان هايي هستند كه در اين زمينه  همكارى هاي لازم را داشته اند و اميدوارم ديگر شهرها نيز همكارى خود را با اين دبيرخانه توسعه دهند.

در این نشست تخصصی همچنین برهمکاری ومشارکت در فناوری اطلاعات وارتباطات کلانشهرها تاکید شد.

دبير كميته نشست تخصصى مديران فناورى اطلاعات و ارتباطات شهردارى هاى كلان شهرها، از تحويل اين دبيرخانه به كلان شهر رشت در شهريور ماه خبر داد.


 


 

تعداد نمایش ها (1704)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان