اخبار کوتاه | آبان

در برنامه زنده رادیویی جوانه های چی چست عنوان شد:

سخنرانی پدر علم فناوری اطلاعات در اولین رویداد استارتاپی شهر هوشمند ارومیه/تجیل از تمامی منتخبانی که ایده هایشان به مرحله نهایی رسیده است

در برنامه زنده رادیویی جوانه های چی چست عنوان شد:

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 21 دی,1400/دسته ها: اخبار, اخبار IT

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور در گفتگوی زنده تلفنی با برنامه رادیویی جوانه های چی چست صدای مرکز آذربایجان غربی گفت: شهر ارومیه جز پنج شهر پایلوت شهر هوشمند کشور از سوی وزارتخانه های کشور و ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شده است .

وی با اشاره به برگزاری اولین رویداد استارتاپی شهر هوشمند ارومیه و آذربایجان غربی افزود: در این راستا معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و شتابدهنده و صندوق های نوآوری حامی شده اند.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه ضمن اشاره به اهداف برگزاری این رویداد اظهار کرد: هدف اصلی این است که ایده هایی که در حوزه شهر هوشمند و مدیریت هوشمند شهری از طریق استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و حتی جوانان مستعد شرکت کننده ارائه می شوند مورد حمایت قرار گرفته و وارد فاز عملیاتی شوند. 

اسدپور با بیان احصا چالش ها و نیازهای مدیریت شهری برای این رویداد تصریح کرد: چالش ها از قبل اعلام شده و علاقمندان می توانند از طریق سایت fava.urmia.ir به آن دسترسی داشته باشند.

وی با یک روزه عنوان کردن رویداد استارتاپی شهر هوشمند ادامه داد: در نوبت بعد از ظهر تمامی منتخباتی که پس از داوری ایده هایشان به مرحله نهایی رسیده باشد مورد تجلیل قرار می گیرند و از ایده های منتخب نیز به مبلغ 50 میلیون تومان حمایت خواهد شد.

اسدپور تأکید کرد: با توجه به حضور صندوق های نوآوری ، شتابدهنده و مدیریت شهری در این رویداد و همچنین حمایت 6 ماهه شتابدهنده ها برای تولید محصول، شهرداری نیز محصولات تولید شده را در هوشمند سازی مدیریت شهری موردبهر برداری قرار خواهد داد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: مهمان ویژه رویداد پروفسور علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران است که در مباحث ناب حوزه استارتاپی کشور سخنرانی خواهد کرد.

تعداد نمایش ها (872)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان