اخبار کوتاه | آبان

دیدار مدیرعامل سازمان با مدیر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

دیدار مدیرعامل سازمان با مدیر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

نویسنده: Anonym/دوشنبه, 03 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آمار و فناوری اطلاعات به مناسبت هفته ارتباطات مدیرعامل سازمان با مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات استان جناب آقای مهندس یوسف زاده دیدار نمودند.

در این دیدار که با حضور تنی جند از از کارکنان سازمان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید ضمن بررسی مشکلات موجود در فضای فناوری اطلاعات شهرمان و احساس نیاز به تعامل بیشتر مابین سازمان و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر کردید گارگروهی متشکل از کارشناسان هر دو ارگان جهت بررسی هر چه بهتر موضوعات تشکیل گردد.

مهندس يوسف زاده ضمن تشكر و قدرداني از مديرعامل و همکاران سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري اروميه گفت : در حال حاضر ايجاد اشغال در حوزه ICT و حمايت از شركت هاي دانش بنيان بومي و همچنين توسعه دولت الكترونيك و توسعه زير ساخت هاي ارتباطي تا دور افتاده ترين نقاط استان از برنامه هاي سال جاري اين اداره كل مي باشد.

وي در ادامه به بحث توسعه كسب و كار در استان اشاره كرد و گفت : وزارت ارتباطات حمايت از شركت هاي دانش بنيان در جهت توليد محتوا را در راس كار خود دارد و از منابع وجوه اداره شده اين شركت ها را حمايت مالي مي نمايد.

در ادامه اين ديدار مهندس اسدپور ضمن تبريك هفته ارتباطات به بحث شهر هوشمند اشاره كرد و گفت: عزم شهرداري اروميه در توسعه زير ساخت هاي شهر هوشمند جدي مي باشد و از همكاري اداره كل ارتباطات كه متولي ارتباطات و فناوري اطلاعات در استان مي باشد ، استقبال مي كند .

مهندس اسدپور ضمن اشاره به ديدگاه مثبت خود نسبت به اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان ، پيشنهاد تشكيل يك كار گروه به همكاري اداره كل ICT استان و سازمان آمار و فناوري اطلاعات شهرداري اروميه در حوزه هاي مختلف و بالاخص حوزه شهر هوشمند را نمود كه مورد استقبال مدير كل ارتباطات  قرار گرفت .

در پايان با معرفي رابطين هماهنگ كننده براي تشكيل اين كارگروه ،مقرر گرديد جلسات كارشناسي اين كارگروه به صورت هفتگي صورت پذيرد


 

 

تعداد نمایش ها (2587)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان