به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا یاسر اسدپور عنوان کرد : این نرم افزار با هدف مکانیزه نمودن فرایند کاری سازمان و ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه و ارائه گزارشات طراحی شده است.
وی ادامه داد: نرم افزار فوق از سه بخش شامل مدیریت غرفه ها و کیوسکی ، مدیریت عوارض ورودی و مدیریت بایگانی اسناد و مدارک تشکیل شده است که در فاز اول بخش مدیریت عوارض ورودی و بخش مدیریت بایگانی اسناد و مدارک در دست راه اندازی می باشد.
اسدپور افزود : در بخش مدیریت عوارض ورودی کلیه پرداخت ها به صورت الکترونیکی و در راستای حرکت به سمت پرداخت های نوین و در جهت تسهیل در پرداخت و سرعت بخشیدن به ورود و خروج وسائط نقلیه به میادین میوه و تره بار در دست اجرا می باشد.
ایشان همچنین در خصوص مزایا و امکانات این نرم افزار به موارد زیر اشاره کردند :
1- رفع مشکلات ناشی از پرداخت و نگهداری پول خرد
2- جایگزینی روش سنتی پرداخت عوارض با یک فناوری مطمئن
3- سرعت در ورود و خروج وسائط نقلیه و جلوگیری از ترافیک خصوصا در فصل های بهار و تابستان
4- تجمیع و پردازش اطلاعات و زمینه سازی برای تصمیم گیری های بهتر در عرصه مدیریت
5- ارائه آمار کامل و دقیق از تعداد وسائط نقلیه داخل میادین
6- نظارت دقیق بر ورود و خروج وسائط نقلیه و جلوگیری از تخلفات
7- مدیریت غرفه ها و مغازه های میادین و بازار
8- ثبت و نمایش مکان و مختصات بازارها بر روی نقشه
9- ثبت مالکین یا مستاجرین کیوسکی با امکان تعریف مدت زمان اعتبار
10- ثبت اتوماتیک قراردادها در سیستم بایگانی