به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، مقصود پورجعفری با اشاره به فعالیت های واحد زیرساخت شبکه این سازمان در حوزه پشتیبانی از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری اظهار کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه در راستای صرفه جویی و کاستن هزینه ها و تکیه بر توانمندی های کارشناسان خود سیاستگزاری کرده و حرکت می کند و از تمامی مجموعه های شهرداری نیز در این خصوص پشتیبانی می کند.
وی افزود: در این راستا در سه ماهه نخست امسال ۲۵۳مورد پشتیبانی سخت افزاری، نرم افزاری و تعمیراتی را شاهد بوده ایم که از سازمانها، مناطق و معاونتهای شهرداری به این سازمان ارجاع داده شده اند.
معاون زیرساخت و شبکه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: از این میزان بیشترین فراوانی مربوط به سرویس کیس با ۶۰ و سرویس کلی سیستم با ۴۲ مورد بوده است.
پورجعفری ادامه داد: به ترتیب نصب ویندوز و برنامه های کاربردی با ۳۸، تعمیر مادربرد با ۳۳، تعمیر پاور با ۳۰ و رفع ایرادات سخت افزاری با ۲۸ مورد در رده های بعدی قرار دارند.
وی یادآور شد: تعمیر گرافیک با ۲۲ مورد نیز کمترین فراوانی را در سه ماهه نخست امسال داشته اند.
پورجعفری تصریح کرد: نوسانات برق و قطعی مکرر آن مسبب ایرادات بسیاری در سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری شهرداری شده که با تمام توان می کوشیم تا کمترین اختلال را شاهد باشیم که نتیجه آن چیزی جز به دست آوردن رضایت شهروندان مراجعه کننده به مناطق و واحدهای تابعه شهرداری نیست.
معاون سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه هدف ما کاهش هزینه ها و صرفه جویی در شهرداری است، خاطرنشان کرد: این میزان خدمات ارائه شده جدا از خدماتی است که مسئولین IT در مجموعه های مختلف شهرداری، شخصا نسبت به رفع مشکلات و نواقص حوزه نرم افزاری و سخت افزاری پرداخته اند.