اخبار کوتاه | اردیبهشت

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد

نویسنده: reza shokri/دوشنبه, 27 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار کوتاه, اردیبهشت

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد. در این پیام می خوانیم:

بسمه تعالی

27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات نامگذاری شده تا همگان بر اهمیت ویژه و انکارناپذیر این حوزه در سطح جهانی آگاه و مطلع شوند و در عصری که بنام عصر ارتباطات نامگذاری شده در پی راهکارهای مناسب در راستای توسعه پایدار و همه جانبه که یکی از مهمترین مبانی آن ارتباطات است، باشند.

حوزه ارتباطات و روابط عمومی به عنوان قلب تپنده هر سازمانی محسوب می شود که عملکرد و اقدامات هر سازمان و مجموعه ای را در صورت اطلاع رسانی صحیح و سریع  می توانند بدون کم و کاست به اطلاع مردم رسانده و رضایتمندی آنها را کسب کنند و با انعکاس مناسب و همه جانبه این مهم و با استفاده از فناوری های روز به نیازهای جوامع امروزی پاسخ دهند.

روابط عمومی ها هم می توانند موجب رضایتمندی و هم موجب نارضایتی شوند و این هنر حوزه ارتباطات و روابط عمومی است که تعادل و تعامل همه جانبه را برقرار و در درون سازمان نیز نقش کلیدی در هماهنگی واحدهای مختلف ایفا نماید.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی خدمت تمامی فعالان این حوزه و به ویژه فعالان حوزه ارتباطات شهرداری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات تبریک گفته و امیدوارم با کمک و همراهی آنها بتوانیم به صورت حداکثری و هرچه بیشتر اعتماد مردمی را جلب و رضایتمندی از شهرداری را به شهروندان هدیه دهیم.

یاسر اسدپور
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (724)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان