این خودرو یک نسخه نمایشی و در مرحله رانینگ بوده و کماکان پروژه تکمیل آن ادامه دارد. گفته شده مدل رونمایی شده تا ۸۰ درصد به محصول نهایی شباهت دارد و بنابراین تغییراتی جزئی در طراحی آن محتمل خواهد بود.
بعلاوه به علت عدم تکمیل بخش داخل کابین، اجازه تصویربرداری از این بخش داده نشد. با این حال این قسمت از طراحی بهروز و مدرنی سود میبرد که شامل یک نمایشگر عریض و مد روز است.
ریرا به موتور EF7 پلاس توربوشارژ یا همان TC7 پلاس مجهز میشود. این موتور ۱.۷ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژر، قادر به تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت در دور ۵۰۰۰ و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۱۶۰۰ تا ۴۵۰۰ است. البته نسخۀ پایۀ این کراساوور با پیشرانۀ TU5 پلاس ارائه خواهد شد که ۱۱۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۴ نیوتن متر گشتاور دارد. برای انتقال نیروی موتورها هم یک گیربکس شش سرعتۀ اتوماتیک در نظر گرفته شده که همان نمونۀ مورداستفاده در تارا اتوماتیک است.
نسخه فول آپشن این خودرو به امکاناتی نظیر سقف پانورامای برقی، سنسور نور، سنسور باران، شش کیسه هوای ۱۰ نقطهای، فرمان کمکی برقی، ترمز پارک برقی، اتوهولد، دسته دنده الکتریکی، شارژر بیسیم تلفن همراه، جلو آمپر (کلاستر) دیجیتال، استارت دکمهای، نمایشگر لمسی سیستم اطلاعات و سرگرمی، رادار نقطه کور، رادار خطی، سنسور فشار باد و دمای تایرها، چراغهای LED و غیره مجهز خواهد بود.
ایران خودرو تنها ۴ دقیقه به رسانه ها برای عکسبرداری از بیرون خودرو فرصت داد و سپس برقهای سالن خاموش شد.