اخبار کوتاه | بهمن

راه اندازی سامانه صدور مجوز دکل های مخابراتی/ الکترونیکی شدن تمامی مراحل از درخواست مجوز تا پرداخت هزینه ها

رییس سازمان فناوری اطلاعات خبر داد؛

راه اندازی سامانه صدور مجوز دکل های مخابراتی/ الکترونیکی شدن تمامی مراحل از درخواست مجوز تا پرداخت هزینه ها

نویسنده: مرتضی خوشبخت/دوشنبه, 10 بهمن,1401/دسته ها: اخبار, بهمن

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به صدور مجوزهای دکل های مخابراتی از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: جهت تسهیل در امور و در راستای سیستمی کردن فرآیندها، سامانه ای در این راستا راه اندازی شد.

وی افزود: با راه اندازی سامانه صدور مجوز دکل های مخابراتی از این پس تمامی فرآیندهای صدور مجوز به اپراتورها جهت نصب دکل های ارتباطی به صورت سیستمی و الکترونیکی خواهد شد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه تسهیل در امور، تسریع در فرآیندها و شفافیت در روند صدور مجوزها را از مزایای این سامانه برشمرد و گفت: شهروندان می توانند از طریق این سامانه دکل های نصب شده در نقاط مختلف شهر را رصد و مشاهده کنند که کدام یک دارای مجوز بوده و کدام بدون مجوز است.

اسدپور با بیان اینکه طبق قانون اپراتورهای موبایلی برای احداث دکل‌های مخابراتی خود در سطح شهر ملزم به دریافت مجوز از سازمان فاوای شهرداری هستند، تصریح کرد:  تمامی مراحل درخواست مجوز، بررسی مکان احداث دکل، پرداخت هزینه و صدور مجوز در این سامانه ثبت شده و در هر لحظه قابل مشاهده و پیگیری است.

تعداد نمایش ها (577)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان