اخبار کوتاه | بهمن

راه اندازی سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق سامانه bill.urmia.ir

راه اندازی سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق سامانه bill.urmia.ir

نویسنده: مرتضی خوشبخت/پنجشنبه, 13 بهمن,1401/دسته ها: اخبار, بهمن

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، در راستای سیاست های پدافند غیرعامل و پشتیبانی سیستم پرداخت موجود در شهرداری ارومیه و همچنین تسهیل در پرداخت عوارض شهرداری برای شهروندان، سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی و از طریق سامانه bill.urmia.ir در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفته است.


با راه اندازی این سامانه شهروندان می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان به صورت آنلاین قبوض نوسازی، پسماند، فیش بازدید کارشناسی و فیش درآمدی مناطق را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.


سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب بانک مرکزی و بدون محدودیت مبلغ آماده استفاده شهروندان گرامی است تا به صورت آنلاین در سیستم های شهرداری تائید و خدمت مورد نیاز بلافاصله به شهروندان عزیز ارائه شود.


سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه همچنین در ادامه سیاست های خود جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل امور پرداخت، وب کیوسک های بانکی را در مناطق یک و پنج شهرداری مستقر کرده تا شهروندان از طریق این دستگاه ها هم عوارض شهرداری را پرداخت و خدمات خود را از شهرداری دریافت کنند.


این دستگاه ها علاوه بر پرداخت عوارض شهرداری قابلیت پرداخت سایر قبوض خدماتی شهروندان و همچنین ارائه خدمات عمومی بانکی به شهروندان از جمله انتقال کارت به کارت و دریافت موجودی و ... را دارا هستند.

تعداد نمایش ها (610)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان