اخبار کوتاه | تیر

تداوم انجام استعلامات شهرداری ارومیه از میراث فرهنگی به صورت الکترونیکی/ ۳۰۴ پرونده از ابتدای اجرای پروژه به صورت الکترونیکی استعلام شد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خبر داد:

تداوم انجام استعلامات شهرداری ارومیه از میراث فرهنگی به صورت الکترونیکی/ ۳۰۴ پرونده از ابتدای اجرای پروژه به صورت الکترونیکی استعلام شد

نویسنده: مرتضی خوشبخت/ﺳﻪشنبه, 27 تیر,1402/دسته ها: اخبار, تیر

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به اینکه پیش از این و در راستای  سیاست های دولت الکترونیک و همچنین شهر هوشمند و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان  ارتباط سیستمی بین اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه برقرار شده بود، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ شاهد انجام ۱۳۳ مورد استعلام الکترونیکی بوده ایم.

وی افزود: این آمار از ابتدای شروع استعلامات الکترونیکی نیز تعداد ۳۰۴ پرونده است که از تاریخ یکم آبان ماه ۱۴۰۱ تاکنون را شامل می شود.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه با بیان بازه زمانی مدت پاسخگویی به استعلامات گفت: میانگین زمان سپری شده جهت انجام این کار یک روز کاری بوده که صرفه جویی در وقت و هزینه ها نتیجه ارتباط سیستمی شهرداری و میراث فرهنگی است.

اسدپور تصریح کرد: پیش از این انجام استعلامات این حوزه به طور متوسط ده روز کاری طول می کشید که تردد شهروندان بین مجموعه های شهرداری و میراث فرهنگی را نیز در پی داشت.

وی ادامه داد: با اجرایی شدن این فرآیند دیگر نیازی به مراجعه شهروندان ساکن و یا دارای املاک واقع در منطقه چهار و بافت تاریخی شهر به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیست.

اسدپور تأکید کرد: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در راستای سیاست های کلی شهر و شهرداری هوشمند و تأکیدات شهردار ارومیه و دغدغه مندی شان در این راستا، سیستمی کردن امور در تمامی حوزه ها را در دستور کار خود قرار داده که این امر منجر به کاهش هزینه ها، شفافیت هرچه بیشتر، صرفه جویی در زمان و افزایش رضایتمندی مردم می شود.

شایان ذکر است بخشی از منطقه چهار شهرداری ارومیه به مساحت ۳۱۰ هکتار و  حدود ۱۱۴۰۰ پلاک در بافت تاریخی مصوب میراث فرهنگی قرار داشته و صدور هرگونه مجوزهای ساخت و ساز و پروانه های ساختمانی  در این محدوده تحت هر شرایطی نیازمند اخذ استعلامات لازمه از اداره کل میراث فرهنگی استان است.

تعداد نمایش ها (557)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان