اخبار کوتاه | خرداد

برگزاری سومین نشست کمیته زیرساخت کمیسیون فناوری اطلاعات کلانشهرها با محوریت امنیت اطلاعات

برگزاری سومین نشست کمیته زیرساخت کمیسیون فناوری اطلاعات کلانشهرها با محوریت امنیت اطلاعات

نویسنده: reza shokri/ﺳﻪشنبه, 24 خرداد,1401/دسته ها: اخبار, خرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، سومین نشست کمیته زیرساخت، ارتباطات و امنیت کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند مجمع شهرداران کلانشهرها با حضور اعضا این کمیته به صورت مجازی روز دوشنبه 23 خردادماه برگزار  شد.

در این نشست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در خصوص مشکل امنیتی ایجاد شده مواردی را مطرح و به راهکارها و الزامات امنیتی برای ارتقاء سطح پایداری و امنیت شبکه اشاره ای کرد.

سازمان فاوای شهرداری مشهد نیز در خصوص اقدامات انجام شده برای پیاده سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات(ISMS) و ایجاد مرکز عملیات امنیت(SOC) به ارائه مواردی تخصصی پرداخت.

تشکیل کارگروه های تخصصی شبکه و امنیت، مرکز داده و مانیتورینگ یکپارچه ، ارتباطات و دکل های مخابراتی ذیل کمیته، زیرساخت و تعیین اعضاء کارگروه ها نیز از جمله موارد دیگر بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

اعلام لیست شرکت های توانمند جهت تامین تجهیزات مورد نیاز بالاخص تجهیزات امنیتی و ذخیره سازی، همچنین شرکت های توانمند در خصوص برون سپاری برخی از خدمات شبکه و امنیت که امکان واگذاری آنها وجود دارد در این نشست مجازی بررسی شد.

تعداد نمایش ها (658)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان