اخبار کوتاه | خرداد

جلسه هماهنگی فازدوم اجرای شهروندسپاری در منطقه پنج برگزار شد/ الکترونیکی شدن دستور تهیه نقشه و صدور پایان کار

جلسه هماهنگی فازدوم اجرای شهروندسپاری در منطقه پنج برگزار شد/ الکترونیکی شدن دستور تهیه نقشه و صدور پایان کار

نویسنده: reza shokri/یکشنبه, 08 خرداد,1401/دسته ها: اخبار, اخبار IT, خرداد

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، جلسه هماهنگی بین  منطقه پنج و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، با حضور توماج وحیدافشار عضو هیئت رییسه و رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر، وحید افشین فر مدیر منطقه پنج، یاسر اسدپور رییس سازمان فاوا، علی نوری مدیر نوسازی  و تحول اداری، صحت نیا رییس اداره نظارت برسیستم یکپارچه شهرسازی  و کارشناسان این حوزه ها برگزار شد.

از سالهای پیش شهرداری منطقه پنج به عنوان پایلوت شهرداری هوشمند مطرح است. بر این مبنا فاز اول شهروندسپاری که به صورت دریافت الکترونیک استعلام بود در این منطقه در حال اجرا است و هدف از اجرای فاز دوم مواردی مانند دستور تهیه الکترونیک نقشه، ارتباط الکترونیک با نظام مهندسی و انجام فرآیند صدور پایان کار است.

 جهت اجرای فاز دوم نیاز به بروز آوری اطلاعات پایه نقشه و ساماندهی بایگانی مورد نیاز است که از ۲۲ هزار ملک موجود در سطح منطقه پنج تعداد ۱۲ هزار ملک مورد بازدید مجدد قرار گرفته و اطلاعات کامل را دارند و مابقی جهت بازدید مجدد برنامه ریزی شده است .

شایان ذکر است؛ با اجرای فاز دوم، مراجعه شهروندان به مناطق شهرداری کاهش خواهد یافت که موجب افزایش سلامت اداری و رضایت حداکثری شهروندان در انجام امور خواهد شد.

تعداد نمایش ها (685)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان