اخبار کوتاه | خرداد

فاز اول سامانه شهروند سپاری در شهرداری منطقه چهار راه اندازی می شود/  صرفه جویی در زمان و رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف سامانه شهروندسپاری

شهردار منطقه چهار ارومیه:

فاز اول سامانه شهروند سپاری در شهرداری منطقه چهار راه اندازی می شود/ صرفه جویی در زمان و رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف سامانه شهروندسپاری

نویسنده: reza shokri/پنجشنبه, 12 خرداد,1401/دسته ها: اخبار, خرداد

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی و سیستمی کردن امور یکی از سیاست های اصلی و کلی مدیریت شهری و مورد تأکید شهردار محترم ارومیه است و در این راستا سازمان فاوا و مناطق شهرداری در راستای رفاه و آسایش شهروندان و به حداقل رساندن تخلفات احتمالی تلاشی مضاعف دارند تا شاهد الکترونیکی شدن تمامی اموری باشیم که امکان ارائه آن به صورت غیرحضوری وجود دارد.

در این راستا اخیراً دیداری نیز بین یاسر اسدپور رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و کرم صفری مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه برگزار و طرفین بر گسترش همکاری ها در این راستا و تعامل جدی و سازنده توافق کردند.

در این دیدار در خصوص مباحثی همچون زمینه همکاری های مشترک بین منطقه و سازمان و اهداف پیش رو تبادل نظر شده و بر گسترش همکاری ها با هدف شفافیت در امور، الکترونیکی کردن خدمات و کسب رضایتمندی مردم تاکید شد.

* فاز اول سامانه شهروند سپاری در شهرداری منطقه چهار راه اندازی می شود

 در این راستا کرم صفری در گفتگو با روابط عمومی شهرداری منطقه چهار از راه اندازی فاز اول سامانه شهروند سپاری در  این منطقه خبر داد.

وی افزود: در راستای ارج نهادن و ارزشمندی وقت و زمان شهروندان و نیز کاهش اتلاف وقت مراجعه کنندگان حضوری به شهرداری منطقه چهار سامانه شهروندسپاری از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه راه اندازی خواهد شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه گفت:  در جلسه ای که با رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه بهمراه کارشناسان IT برگزار شد ، مقرر شد فاز اول سامانه شهروند سپاری در شهرداری منطقه چهار راه اندازی شود.

صفری ادامه داد: تهیه دستور الکترونیکی نقشه ، ارتباط الکترونیکی با نظام مهندسی ساختمان و سازمان میراث فرهنگی  و صرفه جویی در زمان و رضایتمندی شهروندان از مهمترین اهداف نهایی سامانه شهروندسپاری است.

شایان ذکر است فاز اول سامانه شهروندسپاری پیش از این در مناطق یک، سه و پنج شهرداری ارومیه اجرایی شده که شامل مواردی همچون استعلامات نقل و انتقال، بانک و ادرات بود که به صورت تماماً غیرحضوری ارائه می شوند.

تعداد نمایش ها (583)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

x
تصویر روز
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه می باشد.
دی ان ان